Μετά την Λάρισα και την VIVA χυμοί σειρά έχει η Καρδίτσα και η 3p Salads.
Σε διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση της 3pSalads για είσοδο στο μετοχικό κεφάλαιο της
εταιρείας βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες του FnB Daily, η Bespoke SGA Holdings
του Σπύρου Θεοδωρόπουλου, κάνοντας έναακόμα βήμα στο σχέδιο για τη δημιουργία
ενός ηγετικού ομίλου τροφίμων με παρουσία σε δυναμικές κατηγορίες.
Όπως πληροφορείται το FnB Daily, οι επαφές μεταξύ των δύο πλευρών χρονολογούνται τουλάχιστον από το καλοκαίρι καιβρίσκονται πλέον σε αρκετά προχωρημένο στάδιο, με αποτέλεσμα να μην αποκλείονται σύντομα ανακοινώσεις. Αν και το ποσοστό δεν έχει μέχρι στιγμής αποσαφηνιστεί,αξίζει να σημειωθεί ότι, με την εξαίρεση τηςMEΒΓΑΛ, oι υπόλοιπες τοποθετήσεις του πολύπειρου επιχειρηματία είναι με πλειοψηφικό ποσοστό.
Ενδεχόμενη απόκτηση της 3p Salads θα σηματοδοτούσε τη σημαντική διεύρυνση της
Bespoke στην κατηγορία των έτοιμων τυποποιημένων σαλατών, dressings κι αλοιφών, (πλέον της Amvrosia) προσθέτοντας στον όμιλό της μια εταιρεία που την τελευταία πενταετία έχει υπερδιπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της, με ακόμα πιο εντυπωσιακή βελτίωση στην κερδοφορία.
Ενδεικτικά, από τα €7,57 εκατ. τζίρου το 2020 έφτασε πέρυσι τα €19,31 εκατ. ενώ
το EBITDA από €456 χιλ. ανήλθε σε €3,13 εκατ. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι στο δι-
άστημα αυτό οι μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις μειώθηκαν κατά σχεδόν 70%,
φτάνοντας στο τέλος του 2024 τα €302 χιλ. από €986 χιλ. το 2020
Η 3p Salads εδρεύει στην Καρδίτσα και είναι πολύ δυνατή στο κανάλι του HORECA, απ’
όπου προέρχεται πάνω από το 90% του κύκλου εργασιών της, ενώ τα τελευταία χρόνια
έχει κάνει συστηματικές προσπάθειες για να αναπτύξει την εξωστρέφειά της.
Στο α’ εξάμηνο του 2025 οι εξαγωγές σημείωσαν ανάπτυξη της τάξης του 20% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, ξεπερνώντας πλέον το €1 εκατ. σε μια λίστα άνω των 20 προορισμών (μεταξύ των οποίων η Δανία, η Γερμανία, η Αγγλία, η Ιταλία, η Ισπανία και η Κύπρος).
Στο πρώτο μισό της χρονιάς και παρά την υποτονική γενικά αγορά της εστίασης, η 3p
Salads κατέγραφε, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του FnB Daily, αύξηση πωλήσεων 4,3%,
προσβλέποντας να κλείσει τη χρονιά με μια ανάπτυξη της τάξης του 5%.
Πηγή: Γιάννης Τσατσάκης-FNB DAILY