Τετάρτη, 9 Ιουλίου, 2025
spot_img
spot_img
spot_img

Οι 6 γαστρονομικές τάσεις που θα επικρατήσουν στον τομέα τροφίμων-ποτών

spot_img
spot_img

Μια πρόγευση των γαστρονομικών τάσεων που αναμένεται να κυριαρχήσουν στον τομέα τροφίμων και ποτών έδωσε η έκθεση Summer Fancy Food Show, που διοργανώθηκε στην Νέα Υόρκη.
Παρακάτω, μερικά από τα highlights της έκθεσης.

ΤΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΣΕ ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΧΕΣ

Το ελαιόλαδο παύει να είναι απλώς ένα συστατικό μαγειρικής, καθώς τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει περισσότερες εφαρμογές,με έμφαση στη γεύση που προσφέρει. Πλέον, οι εταιρείες το εμπλουτίζουν με αρωματικές προσθήκες που το μετατρέπουν σε γαστρονομικό στοιχείο. Η ισπανική οικογενειακή εταιρεία Castillo de Canena παρουσίασε ελαιόλαδα με χαρίσα και άλλα ωριμασμένα σε βαρέλια σέρι.

Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΤΑΡΔΑΣ

Ανανέωση, όμως, υφίσταται και η χρήσης της μουστάρδας.
Η Pop Mustards λανσάρει τα προϊόντα της ως “το χαβιάρι της μουστάρδας”, επειδή χρησιμοποιεί ολόκληρους σπόρους μουστάρδας, δίνοντας στο καρύκευμα μια νέα υφή. Η εταιρεία χρησιμοποιεί επίσης μεθόδους, όπωςζύμωση, κάπνισμα και μαρινάρισμα για να αναδείξει τη γεύση των σπόρων. Ταυτόχρονα, η Caplansky’s Delicatessen εμπνευσμέ-
νη από τις παραδοσιακές μουστάρδες των εβραϊκών ντελικατέσεν, παρουσίασε πιο
πλούσιες και σύνθετες εκδοχές από τις κλασικές yellow mustard ή dijon.

PLANT BASED 2.0

Μετά την άνοδο της Beyond Meat, οι εταιρείες φυτικών προϊόντων κατέκλυσαν τις προ-
ηγούμενες εκθέσεις. Φέτος, ο αριθμός των εκθετών ήταν αισθητά μειωμένος, όμως οι
εταιρείες φαίνεται ότι δεν δίνουν πλέον έμφαση στο vegan, αλλά στη γεύση.
Για παράδειγμα, η Umyum παρουσίασε τα υποκατάστατα τυριού και βουτύρου με βάση
το κάσιους, με τη συσκευασία να γράφει “η τέχνη μας απλά τυγχάνει να φυτική”.

BRANDS ME ΥΠΟΓΡΑΦΗ CHEF

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλοί chef ξεκίνησαν να συσκευάζουν τις σάλτσες και
τα πιάτα τους για το σπίτι. Ακόμα και μετά την επιστροφή στην εστίαση, αρκετοί συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό. “Πρόκειται για μια πιο μακροχρόνια
τάση, που βασίζεται στο πάθος για τη δημιουργία της καλύτερης εκδοχής ενός φαγητού, και τώρα οι chef θέλουν να το απολαύσετε και στο σπίτι σας”, ανέφερε η εταιρεία
Couvelier.Στη φετινή έκθεση, μεταξύ των εκθετών ήταν η Zahav Foods, το brand συσκευασμένων τροφίμων του chef Michael Solomonov,
αλλά και η μάρκα μουστάρδας Caplansky’s Delicatessen, δημιούργημα του chef Zane
Caplansky.

Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ SWICY

Τα swicy τρόφιμα και ποτά έχουν ήδη κατακλύσει τα ράφια των super market και τα μενού των εστιατορίων, αλλά οι εκθέτες πηγαίνουν την τάση ένα βήμα παραπέρα. Η Mike’s
Hot Honey παρουσίασε τη συνεργασία της με την Heluva Good για ένα swicy ντιπ, ενώ η
Smash Kitchen παρουσίασε το Hot Honey Ketchup, προσθέτοντας μια πικάντικη νότα
στη γλυκύτητα της κέτσαπ.

ΤΟ ΒΟΕΙΟ ΛΙΠΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ

Τελευταία, η προτίμηση στο βόειο λίπος επιστρέφει χάρη στις απόψεις του υπουργού Υγείας και Κοινωνικών Υπηρεσιών των ΗΠΑ, Robert F. Kennedy Jr., και το πρόγραμμα Make America Healthy Again. Ο Kennedy το προωθεί ως υγιεινή εναλλακτική των σπορέλαιων, αν και αρκετοί επιστήμονες διαφωνούν. Πάντως, δύο νέες εταιρίες, οι Butcher Ben’s Beef Tallow και Beefy’s παρουσίασαν chips και άλλα προϊόντα μαγειρεμένα αποκλειστικά με λίπος βοδινού.

Πηγή: Fnb Daily ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΨΗΦΙΑΚΟ NEWSLETTER

Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ