Να διευρύνει γεωγραφικά το δίκτυο πωλήσεών της, αποκτώντας παρουσία σε περισσότερα καταστήματα super market και με μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων κατάφερε στο
πρώτο μισό του έτους η Αφοί Αβραμούλη. Όπως εξηγεί η συνιδιοκτήτρια
και επικεφαλής της Οικονομικής Διευθύνσης, Στέλλα Αβραμούλη, η θεσσαλική τυροκομική επιχείρηση έχει τοποθετηθεί πλέον σε κέντρα logistics των συνεργαζόμενων αλυσίδων και εμπορικών αντιπροσώπων σε Θεσσαλονίκη και Στερεά Ελλάδα και δη στην Λαμία.
ΚΆΤΆΛΥΤΗΣ Η FOOD EXPO
Μάλιστα, η επέκταση αυτή ήταν το επιστέγασμα της παρουσίας της – για πρώτη φορά
Food Expo 2025. “Στη διάρκεια της έκθεσης είχαμε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε απευθείας επαφές με αγοραστές και, σε αρκετές περιπτώσεις, να κλείσουμε ουσιαστικά επί τόπου συμφωνίες”, αναφέρει χαρακτηριστικά. Σημειωτέον ότι η εταιρεία
έχει παρουσία σε όλους τους μεγάλους ομίλου του οργανωμένου λιανεμπορίου, είτε με
επώνυμο, είτε με private label προϊόν, και με κωδικολόγιο που εξαρτάται από τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του εκάστοτε αγοραστή.
ΥΨΗΛΕΣ ΠΤΗΣΕΊΣ ΓΊΆ ΤΟ ΚΆΤΣΊΚΊΣΊΟ
Όπως αναφέρει η κα Αβραμούλη, η χρονιά κυλάει μέχρι στιγμής με ένα ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 10% τόσο σε αξία, όσο και σε όγκο, και με το κατσικίσιο τυρί να δίνει τον
τόνο: “Πρόκειται για το προϊόν με τη μεγαλύτερη αύξηση ζήτησης και πωλήσεων μέχρι στιγμής, κάτι που ουσιαστικά αναγκάζει και την εταιρεία να προσαρμόσει ανάλογα την
παραγωγική διαδικασία”, σημειώνει. Πλέον το κατσικίσιο τυρί αντιπροσωπεύει το
15% περίπου της παραγωγής καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση μετά τη φέτα ενώ ακολουθεί το κεφαλοτύρι-σήμα κατατεθέν του Τυροκομείου Αβραμούλη οι πωλήσεις του
οποίου έχουν σταθερή ροή.
ΣΤΗΝ ANUGA ΓΊΆ ΕΝΊΣΧΥΣΗ ΕΞΆΓΩΓΩΝ
Στους στόχους της επιχείρησης είναι να ενισχύσει, ει δυνατόν και από φέτος, την εξαγωγική της δραστηριότητα και σε αυτή την κατεύθυνση έχει προγραμματίσει να δώσει το παρών στην Anuga 2025. Αυτή τη στιγμή οι εξαγωγές της αφορούν την Αυστραλία, τις
ΗΠΑ, την Γερμανία, την Κύπρο και την Σουηδία ωστόσο αντιπροσωπεύουν ένα πολύ μικρό κομμάτι του συνολικού τζίρου που ανέρχεται σε €10 εκατ. περίπου.
ΜΊΚΡΟΤΕΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΆΣΊΕΣ ΆΠΟ ΤΟ 2026
Μοναδικός αστερίσκος σε μια πολύ ικανοποιητική, όπως εξελίσσεται μέχρι στιγμής
τουλάχιστον χρονιά, είναι, σύμφωνα με τη συνομιλήτριά μας, το αντίκτυπο της πανώλης στο ζωικό κεφάλαιο. “Eίναι αλήθεια ότι έχει χαθεί ένας αριθμός ζώων από τη ζώνη
γάλακτος της περιοχής μας αλλά, για την ώρα τουλάχιστον, υπάρχει αρκετή πρώτη ύλη για
να καλύψει τις ανάγκες μας”, σημειώνει η κα Αβραμούλη, προσθέτοντας ότι η εταιρεία
απορροφά ετησίως περί τους 6.000 τόνους αιγοπρόβειου γάλακτος.
Στα σχέδια της επιχείρησης είναι να λανσάρει, πιθανότατα μέσα στο 2026, μια γκάμα
νέων, μικρότερων συσκευασιών, ανταποκρινόμενη, όπως αναφέρει η κα Αβραμούλη, στα νέα καταναλωτικά ήθη που φέρνει η νέα γενιά καταναλωτών
ΠΗΓΗ: FnB Daily
