Παρασκευή, 27 Ιουνίου, 2025
spot_img
spot_img
spot_img

Κυρ Γιάννη: το μπλε τρακτέρ γίνεται πράσινο

spot_img
spot_img

Η πρώτη καμπάνια στο ελληνικό κρασί που προωθεί το μήνυμα της βιωσιμότητας στην πράξη, έρχεται από το Κτήμα Κυρ-Γιάννη και τη θρυλική ετικέτα «Μπλε τρακτέρ».

Το Μπλε Τρακτέρ πρωταγωνιστεί στην πρώτη «πράσινη» καμπάνια στο ελληνικό κρασί.
Το Μπλε Τρακτέρ είναι η πρώτη πράσινη ετικέτα

Με «όχημα» την αγαπημένη ετικέτα και το πιο διάσημο τρακτέρ του ελληνικού αμπελώνα, το Κτήμα Κυρ-Γιάννη προωθεί το μήνυμα στον οινόφιλο καταναλωτή ότι κάθε απόφαση, ακόμη και μια φαινομενικά μικρή αλλαγή, μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά για το περιβάλλον.

Πρωταγωνιστής στην πρώτη πράσινη καμπάνια στο ελληνικό κρασί είναι
η ετικέτα “Μπλε τρακτέρ” του κτήματοςΚυρ-Γιάννη.
Η καμπάνια επικεντρώνεται στη γυάλινη φιάλη του κρασιού, καθώς από φέτος
το βάρος της μειώθηκε κατά 90 γραμμάρια, εξοικονομώντας ετησίως 34,2 τόνους
γυαλιού και μειώνοντας τις εκπομπές CO2κατά 11,2 τόνους.
Επιπλέον, κάθε ελαφρύτερη φιάλη τουλευκού, ροζέ και ερυθρού “Μπλε τρα-
κτέρ” περιέχει τουλάχιστον 72% ανακυ-κλωμένο γυαλί.
ΆΠΟ ΤΗΝ ΚΆΊΝΟΤΟΜΊΆΣΤΗ ΔΊΕΘΝΗ ΆΝΆΓΝΩΡΊΣΗ
Η καμπάνια “Το μπλε τρακτέρ γίνεται πρά-σινο” συμπίπτει με 2 ορόσημα για το Κτή-
μα Κυρ-Γιάννη και το ελληνικό κρασί:

  • Είναι το πρώτο στην Ελλάδα που μέ-τρησε και πιστοποίησε το ανθρακικό
    του αποτύπωμα, σύμφωνα με το πρό-τυπο ISO 14064
  • Είναι το πρώτο ελληνικό οινοποιείοπου έγινε μέλος της διεθνούς πλατ-
    φόρμας International Wineries forclimate action (IWCA)

https://kiryianni.gr/wp-content/uploads/2025/05/KIR-YIANNI_BLE-TRACTER-GOES-GREEN-30_GR.mp4?_=1

Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ