Κανονικά υλοποιείται το επενδυτικό πρόγραμμα, που έχει εκπονήσει από αρχές το έτους, ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Καλαβρύτων, το οποίο ανέρχεται σε €5 εκατ. και χρηματοδοτείται κυρίως από ιδία κεφάλαια. “Το επενδυτικό πλάνο αφορά σε επέκταση του υφιστάμενου εργοστασίου και σε νέο μηχανολογικό εξοπλισμό που θα αφορά στη τυποποίηση προϊόντων”, αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής του Συνεταιρισμού, Κωνσταντίνος Λάτσης, συμπληρώνοντας ότι, “έχει ξεκινήσει η κατασκευή των τμημάτων που αφορούν στη μονάδα του βιολογικού καθαρισμού. Ξεκίνησε εντός του 2021, ένα μέρος του που αφορούσε στο βιολογικό είχε ξεκινήσει από πέρυσι”.
ΝΕΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΖΩΟΟΤΡΟΦΩΝ
Επιπλέον, ο Συνεταιρισμός σχεδιάζει την ανέγερση εργοστασίου παραγωγής και τυποποίησης ζωοτροφών τύπου pellet, για όλα τα είδη ζώων, στην περιοχή Δάφνης Καλαβρύτων, ένα project που ανέρχεται στα €2 εκατ.”Αυτό θα ξεκινήσει μέχρι τέλος του έτους και θα ολοκληρωθεί το 2022 και θα συμπεριλαμβάνει και νέα σιλό εσωτερικά και εξωτερικά. Είναι μια σημαντική επένδυση στον τομέα των ζωοτροφών”.
ΕΝΙΣΧΥΣΉ ΕΞΑΓΩΓΩΝΟ Συνεταιρισμός εξάγει για την ώρα κυρίως στην Αμερική, διαθέτοντας τα προϊόντα στην αλυσίδα Kroger και στα υποκαταστήμα-τα των Murrays. “Οι εξαγωγές είναι, ως ποσοστό επί του συνολικού μας τζίρου, κάτω του 10% και προσπαθούμε φέτος να τις αυξήσουμε. Θεωρούμε ότι και οι επενδύσεις θα μας βοηθήσουν να επεκταθούμε σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία”.
ΜΕ ΔΙΨΉΦΙΑ ΑΥΞΉΣΉ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ 2020
Σύμφωνα με τον κ. Λάτση, το 2020 έκλεισε θετικά για τον Συνεταιρισμό και ανάλογη πορεία αναμένεται και για το 2021.”Πέρυσι κλείσαμε με διψήφια αύξηση πωλήσεων και με αρκετά μεγάλη κερδοφορία και τώρα είμαστε στην αιχμή της παραγωγής, με τις πωλήσεις να είναι αυξημένες, οπότε θεωρούμε ότι θα κλείσουμε και φέτος θετικά”
.INFO – ΠΡΟΐΟΝΤΑ: Φέτα-Επιδόρπια-Γιαούρτι- πρόβειο-Μυζήθρα-Ανθότυρο-Αθήρι-Αλειφοτύρι.
ΕΝΙΣΧΥΣΉ PORTFOLIO
Σε επίπεδο portfolio, ο Συνεταιρισμός σχεδι-ζει να λανσάρει εντός του α’ εξαμήνου κατσικίσιο γιαούρτι. “Το σχεδιάζουμε καιρό και ήρθε ή ώρα να υλοποιηθεί. Γενικά εξετάζου-με την ενίσχυση όλων των προϊόντων μας με νέους κωδικούς, γιατί θέλουμε να γίνει πιο γνωστό το brand μας”.
Πηγή: Στέλλα Αυγουστάκη- Fnb Daily