Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου, 2025
spot_img
spot_img
spot_img

Βιομηχανία τροφίμων: Μέση Ανατολή, Ινδία και Αφρική στον πυρήνα του μετασχηματισμού

spot_img

Περίοδο μεταμόρφωσης βιώνει η παγκόσμια βιομηχανία F&B, κάτι που είναι ιδιαίτερα εμφανές στις αναπτυσσόμενες αγορές της Μέσης Ανατολής, της Ινδίας και της
Αφρικής, οι οποίες συνιστούν μια τεράστιαευκαιρία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις,
εφόσον κινηθούν αποτελεσματικά.
ΑΓΌΡΕΣ ΕΤΌΙΜΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΎΞΗ
Οι αγορές στις περιοχές αυτές γνωρίζουν άνθηση λόγω του αυξανόμενου αριθμού της
μεσαίας τάξης, της ανοδικής πορείας των εισοδημάτων και του τεχνολογικά ενήμερου
πληθυσμού. Αυτή η αναπτυξιακή πορεία αντανακλά την παγκόσμια ζήτηση και για
υψηλής ποιότητας εμπειρίες διατροφής, με τους καταναλωτές να κάνουν στροφή προς
πιο εκλεπτυσμένες προτιμήσεις.
Οι βασικοί παράγοντες της ανάπτυξης:

  • Η πορεία της οικονομίας τροφοδοτεί τη ζήτηση: Η ταχεία οικονομική ανάπτυξη σε ολόκληρη την περιοχή τροφοδοτεί την αύξηση των καταναλωτικών δαπανών και δημιουργεί ζήτηση για υψηλής ποιότητας τρόφιμα. Η αγορά F&B στην Μέση Ανατολή και την Αφρική αναμένε-
    ται να φθάσει φέτος τα $1,5 τρισ., ενώ θα ενισχυθεί ακόμη περισσότερο από την
    ακμάζουσα τουριστική βιομηχανία στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
  • Η αστικοποίηση αναδιαμορφώνει τον τρόπο ζωής: Η ανάπτυξη των μεγαλουπόλεων οδηγεί σε αλλαγές στον τρόπο ζωής, με τους καταναλωτές πλέον να αναζητούν ευκολία και μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών τροφίμων
  • Οι τεχνολογικές εξελίξεις μεταμορφώνουν το F&B: Η τεχνολογία επιτρέπει την αποτελεσματική χρήση των πόρων και τις υψηλότερες αποδόσεις στην Μέση Ανατολή, ενώ είναι σε θέση να αντιμετωπίσει προβλήματα όπως η λειψυδρία. Στην Αφρική αυξάνονται οι γεωργικές λύσεις που βασίζονται σε smartphones, συνδέοντας τους μικροκαλλιεργητές με τις αγορές και βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητα της αλυσίδας εφοδιασμού
    ΚΑΙΝΌΤΌΜΙΑ ΣΤΌ ΠΙΑΤΌ
    Στις περιοχές αυτές μια νέα γενιά επιχειρηματιών τροφίμων διευρύνει τα γαστρονομικά όρια.
  • Η plant – based επανάσταση αποκτά δυναμική: Καινοτόμες εταιρείες αναπτύσσουν προϊόντα χωρίς κρέας χρησιμοποιώντας συστατικά που προέρχονται από την τοπική αγορά, ενώ σε ολόκληρη την Μέση Ανατολή οι καταναλωτές υιοθετούν ολοένα και περισσότερο τον
    flexitarian και vegan τρόπο ζωής. Στην Νότια Αφρική, η plant-based αγορά
    τροφίμων γνωρίζει μεγάλη άνθηση, με εταιρείες όπως η Fry’s Family Food να
    προσφέρουν ευρεία γκάμα προϊόντων για χορτοφάγους
  • Δέλεαρ οι νέες γευστικές εμπειρίες:
    Οι chefs και οι παραγωγοί τροφίμων αντλούν έμπνευση από τις παγκόσμιες κουζίνες, συνδυάζοντας τις διεθνείς γεύσεις με τις τοπικές γαστρονομικές παραδόσεις. Αυτό το πάντρεμα γεύσεων είναι πιο εμφανές στην Ινδία και την
    Αφρική, όπου οι chefs πειραματίζονται με νέα συστατικά και τεχνικές
  • Η τεχνολογία οδηγεί τον μετασχηματισμό: Η τεχνολογία φέρνει επανάσταση
    στον κλάδο F&B, παίζοντας καθοριστικό ρόλο στην αντιμετώπιση των προκλήσεων σχετικά με την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα των τροφίμων
    ΠΏΣ ΘΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ Η ΑΓΌΡΑ
  • Αναξιοποίητες οι δυνατότητες της Αφρικής: Με την αυξανόμενη αστικοποίηση
    σε περιοχές, όπως η Νιγηρία και η Νότια Αφρική, η ζήτηση για επεξεργασμένα τρόφιμα και ποτά ακολουθεί ανοδική πορεία. Η τοπική προσαρμογή των προϊόντων, ώστε να ανταποκρίνονται στις πολιτισμικές προτιμήσεις έχει αποδειχθεί αποτελεσματική, κάτι που έχει γίνει εμφανές με το brand Maggi της Nestlé
  • Η δυναμική σκηνή F&B της Ινδίας: Η βιομηχανία F&B της Ινδίας, που προβλέπεται να φθάσει φέτος τα $535 δισ., καθοδηγείται από τη μετατόπιση των προτιμήσεων των καταναλωτών προς προϊόντα με γνώμονα την υγεία και την ευκολία, ενώ έχει επίσης αυξηθεί η ζήτηση προς τα έτοιμα γεύματα
  • Άφθονες ευκαιρίες από το ηλεκτρονικό εμπόριο: Οι διαδικτυακές πλατφόρμες των retailers και οι υπηρεσίες παράδοσης τροφίμων γνωρίζουν σημαντική ανάπτυξη στην Μέση Ανατολή, αφού πλατφόρμες όπως η Talabat και η Deliveroo αποκτούν διαρκώς νέους χρήστες, ενώ στην Ινδία, η Swiggy και η Zomato κυριαρχούν στο χώρο της online παράδοσης τροφίμων
  • Η επανάσταση στο λιανεμπόριο: Οι σύγχρονες μορφές λιανικής επεκτείνονται
    προσφέροντας στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές και οδηγώντας
    στην ανάπτυξη τον τομέα των συσκευασμένων τροφίμων, κάτι που είναι ιδιαίτερα εμφανής στην Σαουδική Αραβία
  • Η τουριστική έκρηξη οδηγεί τη ζήτηση: Καθώς ο τουρισμός ανθεί, η ζήτηση
    υψηλής ποιότητας εμπειρίες διατροφής αυξάνεται, με χώρες όπως το Μαρόκο, η Κένυα και η Νότια Αφρική να προσελκύουν τουρίστες που αγαπούν το φαγητό.
    ΚΑΤΑΛΎΤΙΚΗ Η ΣΎΜΒΌΛΗ ΤΗΣ έκθεσης GULFOOD
    Με βάση τα παραπάνω, η Gulfood διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη σύνδεση των
    επιχειρήσεων, στην προώθηση της καινοτομίας και στη διαμόρφωση του μέλλοντος του
    κλάδου F&B. Έτσι, κατά τη διάρκεια της 30ης διοργάνωσης, θα παρουσιάσει τις τελευταίες τάσεις, τεχνολογίες και προϊόντα, καθώς, ενώ οι δυνατότητες είναι τεράστιες, οι προ-
    κλήσεις παραμένουν.
    Στην Αφρική, τα ανεπαρκή οδικά δίκτυα και η έλλειψη ψυκτικών αποθηκών εμποδίζουν
    την ανάπτυξη των ευπαθών προϊόντων. Η Ινδία αντιμετωπίζει παρόμοιες προκλήσεις.
    Για να ξεπεραστούν αυτά τα εμπόδια, οι κυβερνήσεις και οι ιδιωτικοί φορείς πρέπει να
    συνεργαστούν επενδύοντας στην ανάπτυξη των υποδομών.
    Το ρυθμιστικό τοπίο, φαίνεται, ότι είναι μια άλλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις F&B σε
    Μέση Ανατολή, Ινδία και Αφρική Πηγη: Fnb Daily

Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ