Πέμπτη, 10 Ιουλίου, 2025
spot_img
spot_img
spot_img

Θετική πορεία για την Ημαθιώτικη εταιρεία : “Από τα περιβόλια του Βεζύρογλου”

spot_img
spot_img

Στα επίπεδα του α’ εξαμήνου αναμένεται να κινηθεί το σύνολο του έτους για την εταιρεία “Από τα περιβόλια του Βεζύρογλου”, η οποία, ακολουθώντας την πορεία της αγοράς των φρέσκων τυποποιημένων λαχανικών, κατέγραψε αύξηση 5% σε όγκο και 3% σε αξία πωλήσεων. Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος Αντώνης Βεζύρογλου ανέφερε ότι δεδομένων των συνθηκών της αγοράς είναι ικανοποιημένος από την πορεία του α’ εξαμήνου.
Η ΠΟΡΕΙΆ ΤΗΣ ΚΆΤΗΓΟΡΙΆΣ
Συμπλήρωσε ότι η κατηγορία των φρέσκων τυποποιημένων λαχανικών παραμένει θετική, με την τάση να εκτιμάται πως θα συνεχιστεί σε παρόμοιο επίπεδο, με μονοψήφιους
ρυθμούς ανάπτυξης. Ο ίδιος ανέφερε πως αν και στο παρελθόν ο κλάδος της συσκευασμένης σαλάτας κατέγραφε διψήφιους ρυθμούς ανόδου, ωστόσο μετά την περίοδο της πανδημίας, η ανάπτυξη σταθεροποιήθηκε σε μονοψήφια επίπεδα. Πλέον οι επιδόσεις της κατηγορίας κρίνονται ήπιες, χωρίς ενδείξεις για ξαφνικές μεταβολές στο άμεσο μέλλον.
Η γενική εκτίμηση είναι πως η αγορά κινείται σε σταθερά επίπεδα, χωρίς να εμφανίζει
αξιοσημείωτες καινοτομίες ή ανατροπές, θετικές ή αρνητικές. Η χρονιά χαρακτηρίζεται
ως “ήσυχη”, με τις προσδοκίες να διατηρούνται σε ρεαλιστικά πλαίσια, παρά τις ευρύτερες γεωπολιτικές αβεβαιότητες. Με το μείγμα πωλήσεων της εταιρείας να είναι υπέρ του HoReCa και δεδομένου ότι ο τουριστικός κλάδος εμφανίζει μεν άνοδο, αν και όχι στον βαθμό που καταγράφεται σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ή προμηθευτές, η εταιρεία εμφανίζεται συγκρατημένη για την πορεία του έτους.
ΕΜΦΆΣΗ ΣΤΆ BABY ΦΥΛΛΆ
Αυτό, όπως εξήγησε, σημαίνει ότι δεν προβλέπεται η κυκλοφορία νέου προϊόντος,
αντιθέτως δίνεται έμφαση στο υπάρχον κωδικολόγιο για περαιτέρω ενίσχυση του roll
out και των τοποθετήσεων. Αξίζει να αναφερθεί ότι το best selling προϊ-
όν της εταιρείας παραμένουν τα προϊόντα με βάση τα baby φύλλα σαλάτας, τα οποία αποτελούν περίπου το 90% των πωλήσεων και θεωρούνται το στοιχείο διαφοροποίησης
στην αγορά.
ΕΞΆΓΩΓΕΣ
Οι εξαγωγές αποτελούν περιορισμένο ποσοστό, περίπου 15% του συνολικού κύκλου εργασιών, και γίνονται με κυρίως έμμεσο τρόπο μέσω συνεργατών στο κανάλι HoRecA και
σε γειτονικές χώρες, με επίκεντρο τα Βαλκάνια. Η εξαγωγική δραστηριότητα, όπως είπε
ο κ. Βεζύρογλου, αναπτύχθηκε χωρίς ουσιαστική υποστήριξη ή στρατηγικό σχεδιασμό,
γεγονός που αφήνει περιθώρια για βελτίωση στο μέλλον.
Η βασική εμπορική έμφαση εξακολουθεί να δίνεται στην ελληνική αγορά, με προτεραιότητα την περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας σε υπάρχοντες πελάτες και δίκτυα
διανομής.
ΣΕ ΆΝΆΜΟΝΗ ΓΙΆ ΤΟ ΝΕΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ
Επενδυτικές κινήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη, ωστόσο εστιάζονται στην ενίσχυση των
υπαρχόντων υποδομών και δυναμικής και όχι στην εισαγωγή καινοτομιών. Φέτος εξάλλου ολοκληρώνεται ένα νέο σύγχρονο θερμοκήπιο έκτασης 25 στρεμμάτων, το οποίο
προβλέπεται ότι θα ενισχύσει τη συνολική καλλιέργεια στα 200 στρέμματα. Επιπλέον,
θα δώσει τη δυνατότητα αδιάκοπης παραγωγής όλο το χρόνο.

Πηγή: Fnb Daily

Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ