Τα τελευταία χρόνια, η κατανάλωση γάλακτος βρίσκεται υπό πίεση στα ψυγεία των super market. Ωστόσο, μια κατηγορία δείχνει αξιοπρόσεκτες αντοχές, καθώς φαίνεται να κερδίζει τους καταναλωτές.
Αυτή είναι η κατηγορία του γάλακτος υψηλής παστερίωσης, η οποία – σύμφωνα με επίσημα στοιχεία – εξακολουθεί να αναπτύσσεται, κόντρα στο δημογραφικό πρόβλημα, που εντείνεται χρόνο μετον χρόνο, αλλά και την αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες, με την είσοδο νέων ανταγωνιστικών προϊόντων, όπως τα φυτικά ροφήματα. Μάλιστα, είναι και η μοναδική κατηγορία,που καταγράφει αύξηση πωλήσεων.
Όλες οι υπόλοιπες, από το φρέσκο έως το εβαπορέ,παρουσιάζουν κάμψη, τόσο σε όγκο, όσο και σε αξία. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, που ήρθαν σε γνώση της στήλης, οι πωλήσεις γάλακτος υψηλής παστερίωσης τον Απρίλιο ενισχύθηκαν κατά 3,9% σε όγκο και κατά 3,8% σε αξία! Την ίδια στιγμή, η κατανάλωση φρέσκου γάλακτος υποχωρούσε κατά 5,5% σε όγκο και κατά 6,7% σε αξία, ενώ και οι πωλήσεις του εβαπορέ κατέγραφαν πτώση 1,2% σε όγκο
και 1% σε αξία. Αρνητικό ήταν και το πρόσημο για τις συνολικές πωλήσεις γάλακτος κατά
τον Απρίλιο, με τον όγκο να υποχωρεί κατά 0,6% και την αξία κατά 0,4%.
Πηγή: Fnb Daily