spot_img
spot_img

Κυριάκος Ποζρικίδης: Στο τιμόνι της ΚΑΘ μετά την ΔΕΘ-Helexpo

spot_img

Καθήκοντα προέδρου στην Κεντρική Αγορά Θεσσαλονίκης (ΚΑΘ ΑΕ) αναλαμβάνει από την 1η Ιουλίου ο δρ Κυριάκος Ποζρικίδης, μέχρι πρόσφατα διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo AE, όπως ανακοίνωσε το Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο. Στόχος της επιλογής του δρος Ποζρικίδη είναι η περαιτέρω ενίσχυση του αναπτυξιακού ρόλου της εταιρείας και η υλοποίηση της στρατηγικής της για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και των υπηρεσιών της. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ο δρ Κυριάκος Ποζρικίδης διαθέτει πολυετή εμπειρία στη διοίκηση σύνθετων οργανισμών και στην υλοποίηση αναπτυξιακών πρωτοβουλιών με σημαντικό οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα.

«Ως διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO την περίοδο 2013 έως και τον Φεβρουάριο του 2026 συνέβαλε καθοριστικά στην ενίσχυση της εξωστρέφειας του οργανισμού, στη διεύρυνση των διεθνών συνεργασιών και στην ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως σημαντικού εκθεσιακού και επιχειρηματικού προορισμού. Η επιλογή του εντάσσεται στη στρατηγική του Εθνικού Αναπτυξιακού Ταμείου για την αξιοποίηση στελεχών με αποδεδειγμένη διοικητική επάρκεια, διεθνή εμπειρία και ισχυρό αναπτυξιακό προσανατολισμό, με στόχο τη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για τις θυγατρικές του και την ελληνική οικονομία» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, στην οποία διατυπώνονται επίσης θερμές ευχαριστίες προς τον απελθόντα πρόεδρο της ΚΑΘ Α.Ε., Θεόδωρο Παπαδόπουλο, «για την πολύτιμη προσφορά και τη συμβολή του στην ανάπτυξη και την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας κατά τη διάρκεια της θητείας του». καταλήγει η ανακοίνωση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ