Στην τελική ευθεία για το λανσάρισμα ενός προϊόντος που θα παντρεύει τη φέτα με το
κεφίρ και θα απευθύνεται τόσο στις διεθνείς,όσο και στην εγχώρια αγορά, βρίσκεται η Τέμπη- Ελληνικά Προϊόντα Γάλακτος.Το όνομα αυτού “Κεφιρέτα” και, όπως εξηγεί ο συνιδιοκτήτης της θεσσαλικής εταιρείας, Νίκος Τάχας, προκύπτει με την αντικατάσταση κατά την παραγωγή της φέτας και, συγκεκριμένα, στη φάση της όξυνσης – της οξυγαλακτικής καλλιέργειας από κεφίρ.
Η Τέμπη έχει προχωρήσει στην κατοχύρωση της επωνυμίας στον ΟΒΥ ενώ πολύ σύντομα
αναμένεται να συμβεί το ίδιο και με την παραγωγική διαδικασία, αφού το σχετικό αίτημα κατατέθηκε πριν από 4,5 περίπου μήνες και οι διευκρινίσεις που ζητήθηκαν έχουν ήδη δοθεί.
Όπως υπογραμμίζει ο κ. Τάχας, το νέο προϊόν έχει παρουσιαστεί στον Σκλαβενίτη μέσω
της Βιο-υγεία (που αποτελεί και τον αντιπρόσωπό της στην Αθήνα) και το feedback ήταν
κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό – χωρίς βέβαια να έχει κλειδώσει ακόμα η τοποθέτησή του.
Την ίδια στιγμή, το team της Τέμπη ανέλα βε να προωθήσει την “Κεφιρέτα” σε αλυσίδες της Αγγλίας, όπου κι εκεί τα μηνύματα ήταν πολύ ενθαρρυντικά. Όπως σημειώνει ο
κ. Τάχας, μόλις κλείσει ο κύκλος προώθησης στην Αγγλία σειρά θα πάρει η αγορά της Ιταλίας όπου διαφαίνεται σημαντική προοπτική.Καλώς εχόντων των πραγμάτων, η τοποθέτηση του νέου προϊόντος στο ράφι θα γίνει εντός του 2026 και η συσκευασία θα είναι
vacuum των 150 ή 200 γραμμαρίων. Όπως εξηγεί ο κ. Τάχας, η έμπνευση προήλθε από
τις ανοδικές τάσεις που παρουσιάζει η κατα νάλωση του κεφίρ. “Εφόσον ο Σκλαβενίτης
μας δώσει το βήμα, εκτιμούμε ότι η ‘Κεφι ρέτα’ θα αγκαλιαστεί από το ελληνικό κοινό”,
υπογραμμίζει, συμπληρώνοντας ότι το λαν σάρισμα αρχικά θα είναι πιλοτικό και, εφόσον στεφθεί με επιτυχία θα επεκταθεί σε πε ρισσότερα καταστήματα.
Σημειώνεται ότι η Τέμπη έχει ήδη συνεργα σία με τον Σκλαβενίτη, όντας παρούσα σε 85
καταστήματα με βιολογικό στραγγιστό για ούρτι και βιολογικό κατσικίσιο κεφίρ, ενώ
σε αρκετά από αυτά διαθέτει και άλλα προ ϊόντα, όπως η βιολογική φέτα και το βιολογικό γίδινο.
Η φετινή χρονιά αναμένεται να κλείσει με μια αύξηση 8%-10% στις πωλήσεις, τόσο σε
όγκο, όσο και σε αξία, με σημαντική ώθη-ση να προέρχεται από το κομμάτι των γαλα-
κτοκομικών που έχει τρέξει με ένα ρυθμότης τάξης του 10%. “Το 2026 εκτιμούμε ότι,
με την ‘Κεφιρέτα’, θα αναπτυχθεί με εξίσου υψηλούς ρυθμούς και η κατηγορία των τυ-
ροκομικών μας”, υπογραμμίζει ο κ. Τάχας.Για την παραγωγή του νέου προϊόντος, η
εταιρεία προχώρησε σε αγορά μηχανολο-γικού εξοπλισμού ο οποίος κόστισε περί
τα €150 χιλ. Σύμφωνα με τον κ. Τάχα, εφό-σον ο Σκλαβενίτης δώσει το πράσινο φως,
θα δαπανηθεί και ένα σεβαστό ποσό για τηδιαφημιστική προώθηση και προβολή της
“Κεφιρέτας¨”.
Πηγή : Fnb daily Γιάννης Τσατσάκης
“Κεφιρέτα”: έρχεται το νέο γαλακτοκομικό προϊόντος
Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google













