Πέμπτη, 19 Ιουνίου, 2025
spot_img
spot_img
spot_img

DAVID BECKHAM: από το ποδόσφαιρο σε προϊόντα με βάση το μέλι

spot_img
spot_img

Στον χώρο της διατροφής και όχι του αθλητισμού βρίσκεται το νέο επιχειρηματικό project του David Beckham με τίτλο Beeup. Πρόκειται για την πρώτη προσπάθεια του αστέρα του ποδοσφαίρου στον τομέα των τροφίμων, με μια νέα σειρά snack, με βάση το μέλι και τα φρούτα, που υπόσχεται φυσική ενέργεια για μικρούς και μεγάλους

BETTER-FOR-YOU ΣΤΟΧΕΎΣΗ
Δεν είναι τυχαίο ότι ο Beckham, σε συνεργασία με τον επιχειρηματία Shaun Neff, εισέρχεται στον τομέα των καταναλωτικών ειδών διατροφής, εστιάζο-ντας σε προϊόντα με υγιεινά συστατικά. Οι καταναλωτές προσέχουν περισσότερο τις διατροφικές τους επιλογές, οπότε
πολλές νέες μάρκες επωφελούνται από την τάση για να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.
ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΙ
Η επιλογή του μελιού εδράζεται στο γεγονός ότι ο Beckham ασχολείται με τη μελισσοκομία. Επιπλέον, το μέλι κερδίζει έδαφος ως πιο υγιεινή εναλλακτική στη ζάχαρη, καθώς ωφελεί στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και της “κακής” χοληστερόλης.

INFO – ΣΕΙΡΑ BEEUP

  • Χωρίς γενετικά τροποποιημένα
    συστατικά
  • Χωρίς χρωστικές ουσίες
    και τεχνητά αρώματα
  • Με βιταμίνες Α, C και Ε
  • Γεύσεις: Very Berry, Tropical Mix
    και Sour Watermelon
  • Διαθέσιμη στο διαδίκτυο
    και στα καταστήματα Target

Πηγή: Fnb Daily

Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ