Ώθηση από τη δυναμική ζήτηση για φρούτα και τον αυξημένο τζίρο των σούπερ μάρκετ έλαβαν οι πωλήσεις της Χατζησαλάτας καθώς η πλειονότητα του όγκου των φρούτων που διακινεί διοχετεύεται στις μεγαλύτερες εγχώριες αλυσίδες λιανικής. Συγκεκριμένα, κατά την οικονομική χρήση 2019/2020, ο κύκλος εργασιών της θεσσαλικής επιχείρησης ανήλθε στα 19,594 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 15% έναντι της προηγούμενης χρήσης. Σύμφωνα με την εταιρεία, που εδρεύει στην Αγιά της Λάρισας, η συγκεκριμένη αύξηση θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική, λαμβάνοντας υπόψη την αγορά και τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται, καθώς και τις οικονομικές επιπτώσεις που έχει φέρει η πανδημία του κορωνοϊού όχι μόνο σε εγχώριο αλλά και παγκόσμιο επίπεδο.
Τι περιλαμβάνει το επενδυτικό πλάνο των 2,466 εκατ. Ευρώ
Παράλληλα, την περσινή χρονιά προχώρησε σε μια σειρά από επενδύσεις με συνολικό προϋπολογισμό της τάξεως των 2,466 εκατ. ευρώ, οι οποίες αφορούν σε: • Επέκταση των αποθηκευτικών και ψυκτικών εγκαταστάσεων υπαγόμενη στο επενδυτικό πρόγραμμα ΔΡΑΣΗ 4.2.1, συνολικής αξίας 1,158 εκατ. ευρώ.• Αγορά μηχανημάτων για τις νέες κτιριακές εγκαταστάσεις, αξίας 656,757 χιλ. ευρώ.• Αγορά φορτηγού ψυγείου για την διακίνηση των προϊόντων, αξίας 159,249 χιλ. ευρώ, αγορά επιβατικού αυτοκινήτου αξίας 110,910 χιλ. ευρώ και συστοιχίες συσσωρευτών για οχήματα κλαρκ συνολικής αξίας 7.330 ευρώ. • Λοιπό εξοπλισμό υπαγόμενος στο επενδυτικό πρόγραμμα ΔΡΑΣΗ 4.2.1, συνολικής αξίας 247,104 χιλ. ευρώ.
Προσβλέπει σε αύξηση τζίρου και κερδοφορίας την τρέχουσα χρήση
Σε ό,τι αφορά τώρα την τρέχουσα χρήση, η θεσσαλική εταιρεία με το εμπορικό σήμα ΦΡΟΥΤΕΛΕΙΟΝ εκτιμά ότι θα συνεχιστεί η αύξηση των πωλήσεων της, έχοντας θέσει ως κυριότερο στόχο τη διατήρηση και βελτίωση της θετικής πορείας των οικονομιών της επιδόσεων. Προς την συγκεκριμένη κατεύθυνση αναμένεται να βοηθήσει σε σημαντικό βαθμό η υλοποίηση και η ολοκλήρωση του επενδυτικού της πλάνου σε κτιριακό και μηχανολογικό εξοπλισμό. Με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, οι πωλήσεις παρουσιάζουν αυξητική τάση ενώ παράλληλα προσβλέπει και σε ανάλογη άνοδο της κερδοφορίας.
Πηγή: Ματίνα Χαρκοφτάκη-Foodreporter
