Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img
spot_img
spot_img

Παναιγιάλειος Ένωση: Νέο ελαιοτριβείο με στόχο σταθερή ποιότητα στο λάδι, πτώση στη σταφίδα

spot_img

Μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται να ολοκληρωθεί το νέο εργοστάσιο ελαιόλαδου της Παναιγιαλείου Ενώσεως Συνεταιρισμών, μια επένδυση που αγγίζει τα 3 εκατ. ευρώ και έχει σαν στόχο να βελτιώσει την ποιότητα της παραγωγής. «Πρόκειται για μια υπερσύγχρονη μονάδα ελαιοτριβείου, η οποία θα εξυπηρετεί τους παραγωγούς της ευρύτερης περιοχής της Αιγιάλειας, με αποθηκευτικούς χώρους για τη συγκέντρωση του ελαιόλαδου και σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό», σημειώνει  ο πρόεδρος της ένωσης, κ. Θανάσης Σωτηρόπουλος και συνεχίζει λέγοντας: «Με την ολοκλήρωση της νέας μονάδας, θα καταφέρουμε όχι μόνο να αυξήσουμε την ποσότητα του τυποποιημένου ελαιόλαδου και να μειώσουμε το κόστος αλλά ταυτόχρονα να διασφαλίσουμε μια σταθερή ποιότητα, κάτι που θα μας επιτρέψει να χτίσουμε ένα ισχυρό brand τόσο εντός όσο και εκτός ελληνικών συνόρων».

Στόχος να ισχυροποιήσει το brand Ελίκη

Η Παναιγιάλειος Ένωση Συνεταιρισμών, αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους αγροτικούς οργανισμούς στην Ελλάδα, με ετήσιο τζίρο που ξεπερνά τα 30 εκατ. ευρώ και κύρια δραστηριότητα την μαύρη κορινθιακή σταφίδα. Ωστόσο, μέσα από τη νέα επένδυση επιδιώκει να ενισχύσει την παρουσία της και στο ελαιόλαδο, όπου ήδη δραστηριοποιείται μέσα από το τυποποιημένο ελαιόλαδο με την επωνυμία Ελίκη, το οποίο διατίθεται σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όπως η Σκλαβενίτης και η Metro. Παράλληλα, έχει αποκτήσει πρόσβαση και στις αγορές του εξωτερικού με κύριους προορισμούς την Ευρώπη, την Αμερική και την Αυστραλία.

Επιβραδύνθηκε ο ρυθμός πώλησης της κορινθιακής σταφίδας

Σε ό,τι αφορά τώρα τον κύριο πυρήνα δραστηριότητας της ένωσης, την σταφίδα, η πανδημία του κορονοϊού επηρέασε τη ζήτησή της στο εξωτερικό-εξάγεται περίπου το 95% της συνολικής παραγωγής. «Η ένωσή μας αντιπροσωπεύει περίπου το 65% των συνολικών εξαγωγών κορινθιακής σταφίδας. Το 2020 επιβραδύνθηκε ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεών μας λόγω του lockdown στην εστίαση», τονίζει ο κ. Σωτηρόπουλος και προσθέτει: «Αν και πουλάμε σταφίδα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ωστόσο το διάστημα με τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι παραδοσιακά η περίοδος των Χριστουγέννων. Φέτος οι πωλήσεις, ωστόσο παρουσίασαν πτώση 50% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019». Η αδύναμη ζήτηση έχει πιέσει αντίστοιχα και τις τιμές. Συγκεκριμένα η τιμή παραγωγού τώρα διαμορφώνεται στα 1,55 ευρώ το κιλό έναντι 2,20 ευρώ που ήταν πέρυσι.

Πηγή: FOODReporter – Ματίνα Χαρκοφτάκη

Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ