Τετάρτη, 12 Μαΐου, 2021

Το ΔΣ του Ομίλου Γρ. Σαράντης Α.Β.Ε.Ε. προτείνει αύξηση του μερίσματος προς τους μετόχους

Αύξηση κατά 34% προτείνει το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, σε συνέχεια της δημοσίευσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου που χαρακτηρίστηκαν από σημαντική βελτίωση.

Η άνοδος στα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου αντανακλά την προσαρμοστικότητα και την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου του Ομίλου, όπως και την ικανότητα του να ανταποκρίνεται άμεσα στις δυσχερείς συνθήκες που δημιουργήθηκαν από την πανδημία του COVID-19.

Εν μέσω του εξαιρετικά δύσκολου επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ο Όμιλος, έχοντας ως κύριες προτεραιότητες την υγεία, την ασφάλεια, την παροχή βοήθειας στην κοινωνία και την απρόσκοπτη επιχειρησιακή λειτουργία, παρέμεινε προσηλωμένος στο να διατηρεί ισχυρή οικονομική θέση, να δημιουργεί ελεύθερες ταμειακές ροές και να υλοποιεί σταθερά το επενδυτικό του πλάνο.

Πιστό στις δεσμεύσεις του, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας θα προτείνει προς την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων του την διανομή μερίσματος, αυξημένου κατά 34% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, δηλαδή την διανομή 15εκ ευρώ έναντι 11,2 εκ. ευρώ πέρυσι, που αντιστοιχεί σε 0,2146614 ευρώ ανά μετοχή από 0,1604814 ευρώ ανά μετοχή πέρυσι.

Σημειώνεται ότι η πληρωμή μερίσματος έχει δρομολογηθεί για την 21 Μαΐου 2021.

Παρότι οι προοπτικές για την παγκόσμια οικονομία το 2021 παραμένουν αβέβαιες, η διοίκηση παραμένει αισιόδοξη και συνεχίζει να παραμένει προσηλωμένη στους μακροπρόθεσμους στόχους του Ομίλου επιδιώκοντας περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεών του, περαιτέρω βελτίωση των περιθωρίων κέρδους, δημιουργία ελεύθερων ταμειακών ροών και συνεχή δημιουργία αξίας στους μετόχους του.

ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗ:ΡΕΚΟΡ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ EBITDA ΣΤΟ 15,94% ΑΝΑΠΤΥΞΗ EBIT ΚΑΤΑ 14,19% ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ 6,3% ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ

Κατά το 2020, ο Όμιλος σημείωσε άλλο ένα ρεκόρ δεκαετίας στο περιθώριο EBITDA, φτάνοντας το 15,94%, διατηρώντας την αναπτυξιακή πορεία στις πωλήσεις που εμφάνισαν άνοδο κατά 6,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Το γεγονός αυτό αντανακλά την προσαρμοστικότητα και την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου του Ομίλου, την προϊοντική και γεωγραφική του διαφοροποίηση, όπως και την ικανότητα του να ανταποκρίνεται άμεσα στις δυσχερείς συνθήκες που δημιουργήθηκαν από την πανδημία του COVID-19.

Από την αρχή της εκδήλωσης της πανδημίας COVID-19, προτεραιότητες του Ομίλου παραμένουν η διασφάλιση της προστασίας και της ασφάλειας των εργαζομένων, η απρόσκοπτη επιχειρηματική λειτουργία του και ιδιαιτέρως η αδιάλειπτη διάθεση προϊόντων του που είναι σε υψηλή ζήτηση, καθώς επίσης και η προσφορά υποστήριξης στην κοινωνία.

Ταυτόχρονα και παρά τις πρωτοφανείς προκλήσεις που προκύπτουν λόγω της πανδημίας COVID-19, ο Όμιλος κατάφερε να διατηρήσει ισχυρή οικονομική θέση και να ακολουθήσει σταθερά το στρατηγικό σχέδιο επέκτασής του, δημιουργώντας κερδοφόρα ανάπτυξη και πρόσθετη αξία στους μετόχους του.

Αυτή η αξιοσημείωτη απόδοση, που βασίζεται στη δύναμη και την ποιότητα του προϊοντικού χαρτοφυλακίου του Ομίλου, αντικατοπτρίζει την ευελιξία και την ικανότητά του να ανταποκρίνεται σε απρόβλεπτες τάσεις κατανάλωσης και να αντιμετωπίζει τις πρωτοφανείς προκλήσεις που προκύπτουν εν μέσω της πανδημίας COVID-19.

Οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου κατά το 2020 ανήλθαν σε € 393,38 εκ. από € 370,07 εκ. το 2019, αυξημένες κατά 6,30%. Καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και σε ολόκληρη την γεωγραφική του περιοχή, η ανάπτυξη του Ομίλου τροφοδοτείται από κατηγορίες που παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση και σχετίζονται με την προσωπική υγιεινή, την υγεία και την οικιακή φροντίδα, η οποία υποστηρίζεται επιπρόσθετα από την ικανότητα του Ομίλου να ανταποκρίνεται σε διαφορετικά πρότυπα κατανάλωσης και διαφορετικές δυναμικές στα κανάλια πωλήσεων σε κάθε χώρα.

Οι πωλήσεις στην Ελλάδα, παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη κατά 7,8% κατά το 2020 σε σύγκριση με πέρυσι και διαμορφώθηκαν σε € 136,05 εκ. από € 126,21 εκ. το 2019.

Οι χώρες του εξωτερικού που αντιπροσωπεύουν 65,41% του συνόλου των πωλήσεων του Ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 5,52% στα €257,33 εκ. το 2020 από €243,86 εκ. το 2019.

Η κερδοφορία του Ομίλου το 2020 αυξήθηκε κυρίως λόγω βελτιστοποίησης του λειτουργικού κόστους και ιδιαιτέρως λόγω χαμηλότερων εξόδων διαφήμισης και προώθησης, παρότι μέρος των εξόδων αυτών, που ήταν περιορισμένο στο πρώτο εξάμηνο του έτους, ενεργοποιήθηκε ξανά κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ