Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img
spot_img
spot_img

Μεγάλη συμμετοχή στα εγκαίνια του καταστήματος της LCBO για το ελληνικό κρασί στον Καναδά

spot_img

Διαστάσεις σημαντικού οικονομικού γεγονότος, με ευρεία ελληνική εκπροσώπηση και  μεγάλη δημοσιότητα, προσέλαβαν τα εγκαίνια ( 24/10) του δεύτερου καταστήματος του μονοπωλίου του Καναδά LCBO για τα ελληνικά κρασιά στην Μισισάγκα.

 Είναι χαρακτηριστικό ότι τα εγκαίνια τελέστηκαν από τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Νίκο Παπαθανάση, ο οποίος επισήμανε στην ομιλία του ότι πλέον  εδραιώνεται η θέση του ελληνικού κρασιού στην Καναδική αγορά, και ενισχύονται σημαντικά οι εξαγωγικές  προοπτικές  για τον κλάδο.
Ανάλογες επισημάνσεις έκανε και ο πρόεδρος της ΕΔΟΑΟ Κώστας Ευσταθίου, ευχαριστώντας τις ελληνικές πρεσβευτικές και προξενικές αρχές στο Καναδά για την συμβολή τους στην θετική εξέλιξη.


Στα εγκαίνια του καταστήματος (Destination Collection Greece)  παρέστησαν επίσης:

ο Υφυπουργός Ανάπτυξης κος Μάξιμος Σενετάκης, ο CEO του Enterprise Greece κος Μαρίνος Γιαννόπουλος, η Πρέσβειρα της Ελλάδος στον Καναδά κ. Κωνσταντίνα Αθανασιάδου, ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στο Τορόντο κος Παναγιώτης Αντωνάτος, ο ΟΕΥ κος Διονύσης Πρωτοπαππάς, η Πρόεδρος του ΕΒΕΑ κα Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου, ο Πρόεδρος του Hellenic Development Bank of Investments S.A κ. Χάρης Λαμπρόπουλος, ο αντιπρόεδρος του Athens Chamber of Commerce & Industry κ. Δημήτριος Δημητρίου.


Μεγάλη επιτυχία γνώρισε και το Walk around tasting, με την συμμετοχή 30 οινοποιείων, που διοργάνωσε η Διεπαγγελματική Αμπέλου και Οίνου στις 24/10 στο Τορόντο. Είναι ενδεικτικό ότι υπήρξε μεγάλη προσέλευση δημοσιογράφων, sommeliers, buyers κλπ, ενώ στην εκδήλωση παρέστησαν επίσης ο πρόεδρος και κορυφαία στελέχη του  LCBO.

              Αύξηση εξαγωγών

Θεαματική αύξηση, εν τω μεταξύ, γνώρισαν οι πωλήσεις στο μονοπώλιο του LCBO τον Αύγουστο μετά την digital καμπάνια της Διεπαγγελματικής Αμπέλου και Οίνου στο πλαίσιο του προγράμματος προώθησης μέσω της ΚΟΑ Οίνων. Συγκεκριμένα, αυξήθηκαν κατά 9,2% σε αξία, σε σύγκριση με τον Ιούλιο, οπότε δεν έτρεχε η καμπάνια, και  κατά 47,5%  σε αξία, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα .

Φωτογραφίες – βίντεο:

Εγκαίνια Μισσισάγκα https://www.dropbox.com/scl/fo/rb80ff2i52stw9fdiv2qc/h?rlkey=9cp7457585qqiyurtbi2dm9k4&dl=0

Walk Around Tasting Toronto https://www.dropbox.com/scl/fo/xgtt0g6qys2jh58ttrzjc/h?rlkey=kuwbo6jlytonuawugbjxu2p3k&dl=0

Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ