Τα Θερμοκήπια Θράκης προχώρησαν σε ανανέωση εταιρικής εικόνας, με νέο δυναμικό λογότυπο που σηματοδοτεί τη μετάβαση σε εξωστρέφεια, ποιότητα, βιώσιμη ανάπτυξη. Αφορά ένα σχηματοποιημένο θερμοκήπιο, σε χρωματικούς τόνους εμπνευσμένους από φρέσκα λαχανικά και αγνά κηπευτικά προϊόντα που καλλιεργούνται στις εγκαταστάσεις. Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα βιώσιμης και περιβαλλοντικά υπεύθυνης πρακτικής καλλιέργειας αποτελεί η κατ’ αποκλειστικότητα χρήση γεωθερμίας ως μέσου θέρμανσης, γεγονός που καθιστά τα Θερμοκήπια Θράκης τη μεγαλύτερη υδροπονική μονάδα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αποκλειστικά γεωθερμικής ενέργειας.
Το rebranding συνοδεύεται από σαφές μήνυμα προόδου: Ενίσχυση παραγωγικής δυναμικής και εταιρικού αποτυπώματός, ιδιαίτερα στην εγχώρια αγορά νωπών προϊόντων. Τα Θερμοκήπια Θράκης συνεχίζουν να προμηθεύουν σταθερά την αγορά με φρέσκα, θρεπτικά και υψηλής ποιότητας προϊόντα, με σχεδόν μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα καλλιέργειας. Συγχρόνως, επεκτείνουν τις δραστηριότητες και τη συνεργασία τους με τις κορυφαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας.
Το 2024, η εταιρεία επεκτάθηκε στα 260 στρέμματα θερμοκηπιακών εγκαταστάσεων, ενώ πρόκειται να προβεί σε περαιτέρω επένδυση 7 εκατ. ευρώ στις εγκαταστάσεις της και στόχος της είναι μέσα στην επόμενη διετία να φτάσει τα 330 στρέμματα, ισχυροποιώντας τη θέση της ως μία από τις μεγαλύτερες καθετοποιημένες θερμοκηπιακές μονάδες στην Ελλάδα.
Πηγή: Foodreporter