Ο LeBron James ξαναχτύπησε, την Τρίτη (07/10), αυτή τη φορά όχι στο παρκέ, αλλά με μια ακόμα «Decision» («Απόφαση»). Μάλιστα, ο σταρ των Los Angeles Lakers προκάλεσε αναστάτωση το βράδυ της Δευτέρας (06/10), όταν ανακοίνωσε ότι θα προβεί σε μια σημαντική δήλωση την Τρίτη (07/10), αφήνοντας εκατομμύρια θαυμαστές να εικάζουν το περιεχόμενό της.
Συγκεκριμένα, η ανάρτησή του στο Χ έκανε αμέσως τον γύρο του κόσμου. Ο LeBron James δημοσίευσε ένα σύντομο βίντεο με τον ίδιο να περπατά προς μια καρέκλα και να κάθεται απέναντι από έναν άνδρα, μια σκηνή που θύμισε έντονα το ιστορικό του «The Decision» του 2010, όταν είχε ανακοινώσει πως θα αφήσει το Κλίβελαντ για να ενταχθεί στους Μαϊάμι.
Στο νέο teaser, ο 40χρονος σούπερ σταρ μιλούσε για «The decision of all decisions» («Την απόφαση των αποφάσεων»), χωρίς να αποκαλύπτει τι κρύβεται πίσω από αυτή τη φράση. Μάλιστα καθώς άλλοι υπέθεσαν ότι επρόκειτο για ανακοίνωση αποχώρησης από το NBA, άλλοι για μια μεγάλη επενδυτική ή καλλιτεχνική συνεργασία. Ακόμα και οι τιμές των εισιτηρίων για τον τελευταίο αγώνα των Los Angeles Lakers, που είναι προγραμματισμένος για τον Απρίλιο του 2026, αυξήθηκαν κατακόρυφα στις πλατφόρμες μεταπώλησης, καθώς πολλοί πίστεψαν ότι αυτό θα μπορούσε να είναι το «αντίο» του LeBron στα γήπεδα.
«The Second Decision» με τη Hennessy
Πάντως, το μυστήριο, όμως, λύθηκε λίγες ώρες αργότερα. Ο LeBron James δεν ανακοίνωσε το τέλος της καριέρας του, αλλά την έναρξη μιας νέας δημιουργικής συνεργασίας με τη Hennessy, τη μεγαλύτερη εταιρεία κονιάκ στον κόσμο.
Η συνεργασία πήρε τον τίτλο «The Second Decision», μια σαφή αναφορά στο ιστορικό εκείνο τηλεοπτικό επεισόδιο του 2010, αλλά αυτή τη φορά με εντελώς διαφορετικό περιεχόμενο: Mια ειδική συλλεκτική έκδοση Hennessy V.S.O.P Limited Edition by LeBron James, που θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως τον Οκτώβριο του 2025.
Επισημαίνεται ότι η νέα έκδοση, αποτέλεσμα της συνεργασίας που άρχισε το 2024, συνδυάζει την κλασική τέχνη της Hennessy με το προσωπικό στυλ και την πολιτιστική επιρροή του LeBron, δημιουργώντας ένα συλλεκτικό μπουκάλι σε έντονο πορτοκαλί χρώμα, εμπνευσμένο από τη χαρακτηριστική «crowning gesture» του — την κίνηση με το στέμμα που έχει γίνει σήμα κατατεθέν του.
LeBron James: «Γιορτή η δημιουργία αυτού του μπουκαλιού»
Μιλώντας για τη νέα συνεργασία, ο LeBron James δήλωσε: «Είναι τιμή μου να συνεχίσω αυτή τη συνεργασία με τη Hennessy. Η πρώτη μας συλλογή αφορούσε στην κοινή μας επιδίωξη για αριστεία και υπέρβαση των ορίων,και αυτή η νέα limited edition είναι ένα ακόμη κεφάλαιο σε αυτή την ιστορία. Το σχέδιο περιλαμβάνει τη χειρονομία του “στέμματός” μου, που για εμένα συμβολίζει τη γιορτή και τη σύνδεση. Αυτό ακριβώς πρεσβεύει αυτό το μπουκάλι».
Το Hennessy V.S.O.P Limited Edition by LeBron James σχεδιάστηκε για να συνοδεύει στιγμές συντροφικότητας και εορτασμού, φέρνοντας κοντά ανθρώπους «από το courtside μέχρι το cocktail bar». Η Hennessy επέλεξε να παρουσιάσει τη νέα συνεργασία με μια παγκόσμια καμπάνια κοινωνικών δικτύων υπό τον τίτλο «The Second Decision», μια «κινηματογραφική» παραγωγή που παντρεύει το παρελθόν με το παρόν και αναδεικνύει τη σχέση του LeBron James με τις κοινότητες που τιμά η συνεργασία. Όπως σημειώνει η εταιρεία, η καμπάνια «συνδέει δύο καθοριστικές στιγμές της καριέρας του LeBron»: Την απόφαση που άλλαξε την πορεία του μπάσκετ το 2010 και αυτή τη νέα, πιο καλλιτεχνική και πολιτιστική «απόφαση» του 2025.
Hennessy: «Ένα αφιέρωμα στο πνεύμα του LeBron»
Όπως σημειώνει η εταιρεία, η καμπάνια «συνδέει δύο καθοριστικές στιγμές της καριέρας του LeBron»: Την απόφαση που άλλαξε την πορεία του μπάσκετ το 2010 και αυτή τη νέα, πιο καλλιτεχνική και πολιτιστική «απόφαση» του 2025.
Από την πλευρά του, ο Vincent Montalescot, Chief Marketing Officer της Hennessy, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε περήφανοι που εμβαθύνουμε τη συνεργασία μας με τον LeBron James, ένα πολιτισμικό σύμβολο του οποίου η επιρροή ξεπερνά τον αθλητισμό. Ο LeBron ενσαρκώνει το πνεύμα της συλλογικότητας και της κοινωνικής γενναιοδωρίας, αξίες που αντικατοπτρίζουν τις δικές μας. Αυτή η συνεργασία είναι ένας φόρος τιμής στο απίστευτο ταξίδι του και σε μια καθοριστική στιγμή στην ιστορία του αθλητισμού»,
Η νέα σειρά της Hennessy υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει τη σύγχρονη εμπειρία του κονιάκ, συνδυάζοντας τη γεύση και την ισορροπία του Hennessy V.S.O.P με μια νέα αισθητική που απευθύνεται στη νεότερη γενιά.
