Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

BKT: τα νέα της εταιρείας για τα ελαστικά

ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ: ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ “E-READY”, Η BKT ΒΑΖΕΙ ΤΗ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΗΣ

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποτελεί μια ασταμάτητη τάση σε κάθε τομέα. Η BKT διαθέτει σήμερα ελαστικά κατάλληλα για ηλεκτρικά οχήματα, χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες. Τώρα μπορούμε να αναγνωρίζουμε τα προϊόντα που είναι σχεδιασμένα ειδικά για την ηλεκτροκίνηση με το λογότυπο E-READY. Αυτή η ονομασία, όπως είναι αναμενόμενο, στέλνει στην αγορά ένα πολύ σαφές μήνυμα: “Είμαστε έτοιμοι”.

Seregno (Ιταλία), 11 Ιανουαρίου, 2023 – Μόλις πριν από μερικές εβδομάδες, αποκαλύφθηκε το λογότυπο που σημαίνει επίσημα την κυκλοφορία της οικογένειας ελαστικών BKT που παράγονται ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα. Το E-READY έκανε το ντεμπούτο του στη SIMA, όπου το είδαμε για πρώτη φορά σταμπαρισμένο επάνω στο ελαστικό AGRIMAXFACTOR , το (ολοκαίνουργιο ελαστικό σειράς 70 της BKT σχεδιασμένο για ελκυστήρες), παρόλο που στο μέλλον, θα επεκταθεί σε όλα τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας.

Η προδιαγραφή E-READY αντιπροσωπεύει μια πραγματική επανάσταση, την αφετηρία της πορείας προς τη διάθεση λύσεων κατάλληλων για την ηλεκτροκίνηση. Στόχος της είναι ακόμα να υπογραμμίσει την αφοσίωση της BKT στη βιωσιμότητα, ένα στόχο προς τον οποίο κάθε υπεύθυνη επιχείρηση πρέπει να κατευθύνει την έρευνα και τις επενδύσεις της. Με τον σχεδιασμό του νέου λογότυπου, η BKT επιδιώκει να διατρανώσει την ικανότητά της να βρίσκεται εμπρός από τις ανάγκες της αγοράς, διαμέσου των δυνατοτήτων της προηγμένης τεχνολογίας της.

Ήταν όμως αναγκαία αυτή η καινοτομία; Με ποιον τρόπο διαφέρει ένα ελαστικό για ηλεκτρικά οχήματα από κάποιο άλλο που προορίζεται για συμβατικά;

Οι διαφορές είναι πολλές. Στην πραγματικότητα, οι δοκιμές έχουν αποδείξει ότι για την εξάρτηση ενός ηλεκτρικού οχήματος, οι σχεδιαστές πρέπει να λαμβάνουν υπόψη πολλούς παράγοντες που χαρακτηρίζουν την ηλεκτροκίνηση: βάρος, δομή κινητήρα, αυτονομία, θόρυβο.

Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι βαρύτερα λόγω των μπαταριών οι οποίες μπορεί να επαυξάνουν το βάρος κατά μέχρι και 30%, κάτι που επηρεάζει ουσιαστικά την καταπόνηση του ελαστικού.

Όχι μόνο είναι βαρύτερα αλλά και κινούνται με διαφορετικό τρόπο από τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο ή βενζίνη: το όχημα αναπτύσσει άμεσα τη μέγιστη ισχύ του μόλις ο οδηγός πατήσει το γκάζι. Αυτό σημαίνει ότι η μετατόπιση του φορτίου είναι ενδεχομένως ταχύτερη και πιο έντονη από τα συμβατικά οχήματα και αυτό επηρεάζει την φθορά του ελαστικού.

Η αυτονομία του οχήματος παίζει επίσης αποφασιστικό ρόλο. Εάν ένα ηλεκτρικό όχημα έχει σχεδιαστεί για την εξοικονόμηση ενέργειας, και τα ελαστικά θα πρέπει να είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να μην επηρεάζουν την κατανάλωση του οχήματος, όπως συμβαίνει με τα ελαστικά που ανθίστανται στην κύλιση.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι το ότι οι κατασκευαστές επενδύουν μεγάλα ποσά στην έρευνα για τον αρμονικό συνδυασμό οχημάτων και ελαστικών, ακόμα και όσον αφορά τον θόρυβο.

Γι’ αυτό ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ελαστικών κατάλληλων για την ηλεκτροκίνηση, ακολουθεί μια συγκεκριμένη οδό που διαφέρει από την αντίστοιχη για οχήματα εσωτερικής καύσης.

Ας εξερευνήσουμε σε μεγαλύτερο βάθος τα χαρακτηριστικά των ελαστικών που σχεδιάζονται για ηλεκτρικά οχήματα.

Βάρη και διαστάσεις.

Όπως ήδη αναφέρθηκε, τα ελαστικά των ηλεκτρικών οχημάτων πρέπει να φέρουν το μεγαλύτερο βάρος του οχήματος στο οποίο τοποθετούνται, επειδή οι μπαταρίες κατά κανόνα αυξάνουν το βάρος ενός οχήματος ακόμα και κατά 20-30% σε σχέση με ένα συμβατικό όχημα. Αυτό επιβάλλει υψηλότερη αντοχή στην καταπόνηση και συνεπώς, πιο στιβαρή δομή, ξεκινώντας από τις ενισχυμένες ζώνες και σκελετό και καταλήγοντας στον διαφορετικό σχεδιασμό των πλαϊνών και της στεφάνης.

Ηλεκτροκινητήρες.

Μερικές ακόμα διαφορές που διακρίνουν ένα ελαστικό για ηλεκτρικό όχημα από ένα συμβατικό, περιλαμβάνουν την ικανότητα να αντέχει σε υψηλότερες ροπές οδήγησης, ιδιαίτερα κατά την εκκίνηση. Μάλιστα, ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει μεγαλύτερη ώθηση στο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και συνεπώς και στους τροχούς από ένα συμβατικό όχημα, με αποτέλεσμα ισχυρότερη επιτάχυνση. Αυτό σημαίνει ότι είναι απολύτως απαραίτητη η επανασχεδίασης της δομής της στεφάνης του ελαστικού για να εξασφαλιστεί καλύτερη πρόσφυση επάνω στη στεφάνη, ιδιαίτερα κατά την επιτάχυνση. Ακόμα, απαιτείται η βελτιστοποίηση του πέλματος, τόσο από πλευράς σχεδιασμού όσο και από πλευράς σύνθεσης.

Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα παρουσιάζουν σημαντικά υψηλότερη φθορά ελαστικών από τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και γι’ αυτό απαιτείται διαφορετικός σχεδιασμός για τη διασφάλιση του βέλτιστου κύκλου ζωής.

Αυτονομία.

Εάν είναι ανεπαρκή τα ελαστικά που τοποθετούνται σε ένα ηλεκτρικό όχημα, μπορεί να προκαλέσουν σημαντικές απώλειες ενέργειας, επειδή η αντίσταση κύλισης μπορεί να συμμετέχει στη συνολική κατανάλωση ενέργειας του οχήματος ακόμα και κατά 20 τοις εκατό. Για να ρυθμιστεί η αντίσταση κύλισης για ελαστικά ηλεκτρικών οχημάτων χωρίς συμβιβασμούς στα άλλα χαρακτηριστικά απόδοσης, απαιτείται η προσαρμογή της σύνθεσης του πέλματος, του σχεδίου αλλά και της δομής των πλαϊνών. Κατά συνέπεια, το πλέον κατάλληλο ελαστικό για ηλεκτρικά οχήματα θα είναι εκείνο που διαθέτει, θα λέγαμε, τη μικρότερη ενεργειακή ένταση. Με άλλα λόγια, εκείνο του οποίου η προηγμένη δομή δεν θα επηρεάσει την αυτονομία του ηλεκτρικού οχήματος.

Θόρυβος.

Ο θόρυβος είναι κάτι που επίσης λαμβάνεται υπ’ όψη ιδιαίτερα από τους κατασκευαστές ελαστικών για τα ηλεκτρικά οχήματα, τα ελαστικά των οποίων πρέπει να διαθέτουν άλλο σχέδιο πέλματος και σύνθεση γόμας, τόσο με φυσικά όσο και με συνθετικά υλικά. Οι διαστάσεις επίσης συμβάλλουν σημαντικά στην αθόρυβη λειτουργία ενός ελαστικού.

Χάρη στην ομάδα των εξειδικευμένων ερευνητών της, η BKT έχει αναπτύξει τις καλύτερες δυνατές λύσεις για την αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων. Και έτσι η αγορά γνώρισε το πρώτο ελαστικό E-READY της BKT: Το AGRIMAXFACTOR, ένανέο προϊόν σχεδιασμένο για εργασίες τόσο μεταφοράς όσο και οργώματος, είναι γεμάτο ξεχωριστά και καινοτόμα χαρακτηριστικά που το καθιστούν αριστούργημα της τεχνολογίας και του αισθητικού σχεδιασμού. Τα χαρακτηριστικά υψηλών επιδόσεων περιλαμβάνουν ένα τεχνικά βελτιστοποιημένο σχέδιο πέλματος για καλύτερα χαρακτηριστικά οδήγησης και λιγότερη καταπόνηση της οδικής επιφάνειας από όπου διέρχεται.

Ακόμα, η BKT αρχίζει να επενδύει σημαντικά στην αγορά των ελαστικών για ηλεκτροκίνητα οχήματα. Παρ’ όλο που το κέντρο βάρους των στόχων της εταιρείας μπορεί να αλλάζει, η καινοτομία και η ευρεία γκάμα προϊόντων παραμένουν οι παράγοντες που οδηγούν την BKT στο μέλλον.

Συνδεθείτε στην αίθουσα τύπου της BKT: www.bkt-tires.com/ww/en/press-room

Σχετικά με την BKT: 

Η Balkrishna Industries Ltd. (BKT) είναι εταιρεία παραγωγής ελαστικών με έδρα στην Ινδία . Ο Όμιλος BKT παράγει μια εκτενή και σύγχρονη σειρά ελαστικών εκτός δρόμου, ειδικά για οχήματα που χρησιμοποιούνται στους ακόλουθους κλάδους: γεωργία, βιομηχανία, χωματουργικές εργασίες, εξορύξεις, λιμένες, οχήματα παντός εδάφους και κηπουρική. Οι πρωτοποριακές λύσεις της BKT έχουν σχεδιαστεί ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πιο απαιτητικών χρήσεων, ενώ περιλαμβάνουν περισσότερα από 3.200 διαφορετικά προϊόντα που πωλούνται σε περισσότερες από 160 χώρες σε όλο τον κόσμο. Επισκεφτείτε την τοποθεσία Web www.bkt-tires.com για περισσότερες πληροφορίες.

Λέξη σύνθημα: ευελιξία. Τα πλεονεκτήματα μιας υβριδικής λύσης σύμφωνα με την BKT
Από την προσαρμοστικότητα σε διαφορετικές επιφάνειες έως τη μειωμένη συμπίεση του εδάφους, τα υβριδικά ελαστικά όπως το RIDEMAX IT 696 και το RIDEMAX IT 697 (M+S) είναι τέλεια σε διαφορετικές συνθήκες λειτουργίας και καιρικές συνθήκες.

Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ