Παρασκευή, 25 Απριλίου, 2025
spot_img
spot_img
spot_img

Απόβαση της φέτας στην Ταϊλάνδη

Το legacy της φέτας στην Ταϊλάνδη: Προβλήθηκε ως αυθεντικό ΠΟΠ ελληνικό προϊόν Σε μια στρατηγικής σημασίας ενέργεια εξωστρέ-φειας και προβολής της ελληνικής γαστρονομίας, το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) της Πρεσβείας της Ελλάδας στην Μπαν-γκόκ, σε στενή συνεργασία με την Αντιπροσωπεία της ΕΕ στην Ταϊλάνδη, ανέδειξε τη φέτα ως ένα αυθεντικό και προστατευόμενο ελληνικό προϊόν, με αφορμή την εθνική εορτή της 25ης Μαρτίου.

Για πρώτη φορά, η Αντιπροσωπεία της ΕΕ στην Ταϊλάνδη παρουσίασε εκτενώς τη φέτα στον επίσημο λογαριασμό της στο Facebook (με 64.000 ακολούθους), επισημαίνοντας ότι: «Αν δεν παρασκευάζεται στην Ελλάδα, δεν είναι φέτα» και ότι «Η φέτα είναι επισήμως αναγνωρισμένο και κατοχυρωμένο ελληνικό προϊόν».

Η καμπάνια συνοδεύτηκε από επαγγελματική φωτογραφία υψηλής αισθη-τικής, προερχόμενη από το αρχείο του ΕΟΤ, στην οποία δεσπόζουν η ελληνική και η ευρωπαϊκή σημαία. Η ανάρτηση ανέδειξε τη μοναδικότητα της φέτας, τη μακραί-ωνη ελληνική παράδοση και τον ρόλο της ΠΟΠ πιστοποίησης στη διαφύλαξη της πολιτισμικής κληρονομιάς και του περιβάλλοντος.

Η επιτυχία αυτή οφείλεται στη στενή συνεργασία του Γραφείου ΟΕΥ Μπανγκόκ με την Αντιπροσωπεία της ΕΕ στην Ταϊλάνδη και υλοποιήθηκε χωρίς κόστος για τον Έλληνα φορολογούμενο. Παράλ-ληλα, επισημάνθηκε η ανάγκη προστασίας των ελληνικών συμβόλων από παραπλανητική χρήση σε μη ελληνικά προϊόντα. Η δράση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική προβολής ελληνικών ΠΟΠ προϊόντων, ακολουθώντας το επιτυχημένο παράδειγμα της Ιαπωνίας το 2019.

Η φετινή προβολή της φέτας στην Ταϊλάνδη επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της ΕΕ στα ελληνικά ποιοτικά προϊόντα και ενισχύει τη θέση τους στο πλαίσιο νέων εμπορικών συμφωνιών, όπως η επικείμενη ΕΕ-Ταϊλάνδης

Πηγή: Foodreporter

Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ