Νέους κωδικούς σε προϊόντα βερίκοκου και κερασιού προσθέτει η Almme στο portfolio
της, ενισχύοντας περαιτέρω την γκάμα της στον τομέα των βιομηχανικών φρούτων.
Ήδη τυποποιεί ροδάκινο, φρουτοσαλάτα, δαμάσκηνο, βερίκοκο και βατόμουρο, ενώ
πλέον εντάσσει και το κεράσι στα industrial sizes, δηλαδή στις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή χυμών και πουρεδοποιημένων προϊόντων.
Μέχρι πρότινος, η παραγωγή επικεντρωνόταν στο ροδάκινο και το μήλο, ενώ τώρα η
γκάμα διευρύνεται με φράουλα και βερίκοκο, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία και
ανταγωνιστικότητα στη διεθνή αγορά.
Τα προϊόντα της Agrifreda, εταιρείας ενός έκτων δύο νέων ιδιοκτητών της Almme, περιλαμβάνουν πρώτη ύλη από την Almme,ενώ η ειδικά η σειρά “Γλυκά Εδέσσης” είναι σε καταστήματα της Lidl. Το κωδικολόγιο της Agrifreda λειτουργεί συμπληρωματικά
με το εμπορικό δίκτυο της Almme, ενισχύοντας τη δυναμική των δύο εταιρειών. Πα-
ράλληλα, ενώ η Almme αποτελεί εξαγωγική εταιρεία, με 95% της δραστηριότητάς της να
αφορά αγορές του εξωτερικού, μέσω της συνεργασίας με την Agrifreda, διευρύνει σταδι-
ακά την παρουσία της και στην εγχώρια αγορά, προμηθεύοντας αλυσίδες όπως Market
In, Discount Markt και Lidl. Σε άλλες αλυσίδες η παρουσία της είναι περιορισμένη, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του επιχειρηματικού της όγκου προέρχεται από τα φρούτα και την εξαγωγική της δραστηριότητα.
Βασικός στόχος της Almme παραμένει η ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα και η ανάπτυξη των εξαγωγών σε βασικά αγροτικά προϊόντα που παρουσιάζουν υψηλή ζήτηση στις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης.
Συνολικά, το εμπορικό της δίκτυο αριθμεί περίπου 50 αγορές, με βασικές εξαγωγικές
περιοχές την Ευρώπη, την Αμερική (Βόρεια και Νότια) και την Βόρεια Αφρική. Νέα αγορά-στόχο αποτελεί η Μαδαγασκάρη, ενώ έμφαση προβλέπεται να δοθεί και στην Αμερική, όπου η εταιρεία ήδη διαθέτει παρουσία, μιας και η Κίνα, ως ανταγωνιστική δύναμη με υψηλότερους δασμούς, αφήνει περιθώρια για διείσδυση σε νέες αγορές.
Σε επίπεδο επενδύσεων, η εταιρεία τρέχει δύο προγράμματα, το ένα αφορά περιβαλλοντικές βελτιώσεις, ενώ το άλλο σχετίζεται με νέες εγκαταστάσεις.
Το πρώτο πρόγραμμα ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, αναμένοντας πλέον την επίσημη έγκριση για την έναρξη υλοποίησης, ενώ το δεύτερο βρίσκεται σε φάση προετοιμασίας και αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους.
Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά μεγέθη, ο κύκλος εργασιών κατά την περυσινή χρήση ανήλθε σε €37 εκατ., ενώ φέτος, ήδη από το οκτάμηνο, έχει καλυφθεί ο τζίρος της προηγούμενης χρονιάς. Η κερδοφορία και οι επενδύσεις συνεχίζονται σταθερά, παρότι η πίεση στις τιμές έχει μειώσει τα περιθώρια κέρδους, κάτι που, όπως εκτιμάται, θα φανεί
πιο καθαρά στο τέλος της χρονιάς.
Πηγή: Fnb daily-Στέλλα Αυγουστάκη
ALMME: Νέοι κωδικοί σε προϊόντα βερίκοκου & κερασιού, έμφαση στις εξαγωγές
Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google




 
                                    









