Τετάρτη, 7 Μαΐου, 2025
spot_img
spot_img
spot_img

Αγροτικός Γαλακτοκομικός Συνεταιρισμός Καλαβρύτων: στρατηγική ενίσχυση στις ξένες αγορές

COLPO GROSSO ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΔΑΣΜΩΝ
Την απόφαση να μπει στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, στον απόηχο της επιβολής
δασμών, πήρε η διοίκηση του Αγροτικού Συνεταιρισμού Καλαβρύτων. Ο Πρόεδρος του Συνεταιρισμού, Παύλος Σατολιάς, εξηγεί ότι πρόκειται για κίνηση στρατηγικής σημασίας που σκοπό έχει να ενισχύσει τον τζίρο του συνεταιρισμού και με πωλήσεις εκτός της ελληνικής αγοράς.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ
Η αμερικανική αγορά είχε τεθεί εξ αρχής στους στόχους του στρατηγικού σχεδιασμού, ωστόσο οι αρχικές συνομιλίες, που είχαν προηγηθεί το φθινόπωρο, καθυστέρησαν λόγω της αβεβαιότητας που δημιουργήθηκε από τις εξαγγελίες περί επιβολής δασμών. Παρά τις προκλήσεις, η πρόοδος των επαφών με τον τοπικό διανομέα οδήγησε στην απόφαση να προχωρήσει η συνεργασία, με την πρώτη εξαγωγή να αφορά κυρίως φέτα. Η επιλογή της φέτας βασίστηκε αφενός στη σταθερή ζήτηση του προϊόντοςαφετέρου στο ότι κατά την προηγούμενη θητείαTrump η φέτα τελικώς εξαιρέθηκε από τα δασμολογικά μέτρα.


ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΟ RETAIL ΑΛΛΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ HORECA
Η στρατηγική προβλέπει την τοποθέτηση του προϊόντος κυρίως στον κλάδο του λιανικού
εμπορίου, χωρίς να αποκλείεται και η παρουσία σε επιλεγμένα καταστήματα εστίασης. Πα-
ράλληλα, εξετάζεται η εξαγωγή και άλλων τυροκομικών προϊόντων μακράς διάρκειας,
όπως το κατσικίσιο τυρί, καθώς οι ιδιαιτερότητες της αγοράς των ΗΠΑ καθιστούν απαγορευτική την αποστολή προϊόντων μικρής διάρκειας, όπως είναι για παράδειγμα το γιαούρτι.
ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΕΙ
Η στρατηγική εξαγωγών του συνεταιρισμού περιλαμβάνει την είσοδο και σε άλλες αγορές
πλην των Ηνωμένων Πολιτειών. Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί οι πρώτες αποστολές στην
Γαλλία, με την υποστήριξη ευρωπαϊκών προγραμμάτων προώθησης, ενώ υπάρχουν επα-
φές με αγοραστές από την Μεγάλη Βρετανία, την Γερμανία, την Σουηδία, αλλά και από χώ-
ρες της Μέσης Ανατολής και της Ασίας, όπου η παρουσία του συνεταιρισμού αλλά και των ελληνικών τυροκομικών προϊόντων εν γένει είναι έως τώρα περιορισμένη.
Η κατεύθυνση της στρατηγικής επικεντρώνεται στην τοποθέτηση των προϊόντων σε επιλεγμένα premium σημεία πώλησης και όχι στη μαζική διανομή. Ο στόχος είναι η ισχυρή παρουσία στις διεθνείς αγορές, η συμβολή στην αναγνωρισιμότητα των ελληνικών τοπικών προϊόντων και η επίτευξη κύκλου εργασιών από τις εξαγωγές, αντίστοιχου βάρους με την εγχώρια αγορά.
ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ €3,5 ΕΚΑΤ. Η ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ 2024
Βασική αγορά για τον συνεταιρισμό, που αριθμεί περίπου 1.200 παραγωγούς, παραμένει η
ελληνική, με τον κύκλο εργασιών να ξεπερνά τα €50 εκατ. και την κερδοφορία να αγγίζει τα
€3,5 εκατ.
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
Φέτος συνεχίζεται και το επενδυτικό πλάνο του συνεταιρισμού, που αφορά την κατασκευή
νέου εργοστασίου επεξεργασίας ζωοτροφών σε μορφή πέλετ.
Πηγή: Fnb Daily-Στέλλα Αυγουστάκη

Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ