Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου, 2025
spot_img
spot_img
spot_img

De sangosse hellas: φέρνει νέα προϊόντα το 2026, στόχος να αυξήσει τα γεωπονικά μαγαζιά

spot_img
spot_img

Δυναμικό, είναι το ντεμπούτο της De SangosseΗellas στην εγχώρια αγορά αγροεφοδίων, με την εταιρεία – θυγατρική της γαλλικής De Sangosse που συγκαταλέγεται στους
δύο μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως στις βιολύσεις (βιοπροστατευτικά, βιοδιεγέρτες,
ειδικά προϊόντα θρέψης, διαβρέκτες κ.α.) -να έχει ήδη οικοδομήσει ένα διόλου ευκαταφρόνητο πελατολόγιο πριν συμπληρώσει έναν χρόνο παρουσίας στη χώρα μας.

Σε μια δύσκολη συγκυρία για τον αγροτικό τομέα και την αγορά εφοδίων που σημαδεύτηκε από την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ και τα από-νερά της, το team της De Sangosse έβαλε σε
δεύτερο πλάνο τις λεγόμενες “μεγάλες” εκτατικές καλλιέργειες (π.χ. σιτηρά, βαμβάκι), οι
τιμές των οποίων κινήθηκαν σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, αυξάνοντας την εξάρτηση των
παραγωγών, σε ό,τι αφορά στη ρευστότητά τους, από τις – αργοπορημένες – επιδοτήσεις.
Αντίθετα, όπως εξηγεί ο Διευθύνων Σύμβουλος, Χρήστος Σπηλιόπουλος,
μεγαλύτερη έμφαση δόθηκε σε πιο δυναμικά και λιγότερο εξαρτημένα από τις ενισχύσεις προϊόντα όπως τα φρούτα -οι παραγωγές των οποίων πάντως, με την εξαίρεση
του ακτινιδίου, επηρεάστηκαν φέτος αρνητικά από τους παγετούς- και οι θερμοκηπιακές καλλιέργειες καθώς και στην ελιά.Γεωγραφικά, το μεγαλύτερο μέρος των συνεργασιών και των εσόδων της De SangosseHellas στα πρώτα της βήματα στην εγχώρια αγορά προήλθαν από την Βόρεια Ελλά-δα (έχοντας ως επίκεντρο το ακτινίδιο) ενώ σημαντική παρουσία έχει αποκτήσει πλέ-ον τόσο στο νότιο τμήμα της Ελλάδας και δη στην Πελοπόννησο (με έμφαση στη φράουλα, στα εσπεριδοειδή και στην ελιά), όσο και στην Κρήτη (θερμοκήπια και ελιά).
ΔΙΕΥΡΥΝΣΉ PORTFOLIO
Για την επόμενη χρονιά προβλέπεται τριπλα-σιασμός του budget και εμπλουτισμός του
χαρτοφυλακίου με νέα προϊόντα, τα περισ-σότερα εκ των οποίων στην κατηγορία της
θρέψης. Μεταξύ άλλων, αναμένονται:

  • Tέσσερα νέα προϊόντα για την το στρες των φυτών, την ποιότητα των καρπών
    και την αύξηση του μεγέθους τους, εκ των οποίων τα δύο θα είναι στοχευμένα
    στο ακτινίδιο και στην ελιά
  • Νέοι βιοδιεγέρτες SAR που ενεργοποιούν τον μηχανισμό άμυνας των φυτών
    καθιστώντας τα πιο ανθεκτικά σε συνθήκες stress (ξηρασία, παγετός, ασθένειες)
  • Νέα προϊόντα βακτηρίων για καλύτε-ρη διαλυτοποίηση του φωσφόρου και
    αφομοίωση του αζώτου από το ριζικόσύστημα
  • Nέο προϊόν για την αύξηση των ανθοκυανών που βελτιώνουν το χρώμα
  • Προϊόντα για τη μείωση αλατότητας του εδάφους και για την απορρόφηση των
    θρεπτικών στοιχείων που είναι δεσμευμένα στα κολοειδή
    Στην γκάμα αναμένεται επίσης να προστεθούν μέσα στο 2026 και νέα προϊόντα από
    μικροφύκη στα οποία έχει επενδύσει η Agronutrition, θυγατρική της De Sangosse
    στα λιπάσματα, με τζίρο €160 εκατ. ετησίως,όπως επίσης και διαβρέκτες (στους οποίους
    ειδικεύεται το γαλλικό γκρουπ, με πωλήσεις€70 εκατ. τον χρόνο) και σαλιγκαροκτόνα
    (πωλήσεις €100 εκατ. ετησίως).

    Όπως τονίζει ο κ. Σπηλιόπουλος, στόχος της De Sangosse Hellas είναι το πελατολόγιό της να φτάσει τα 500 καταστήματα αγροτικών εφοδίων εντός διετίας ενώ εξακολουθεί να ισχύει και ο στόχος για την απόκτηση μεριδίου 10% στην εγχώρια αγορά βιολύσεων μέσα στην επόμενη τριετία, εκτιμώντας ότι υπάρχουν περιθώρια για ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό.
    Πηγή: Γιάννης Τσατσάκης-FNB DAILY

O Χρήστος Σπηλιόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της De Sangosse Hellas (από εκδήλωση)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ