Σταθερά τα συμβόλαια, παρά τη μειωμένη παραγωγή
Η Kronos ΑΕ βρέθηκε πριν από δύο εβδομάδες στη Σεούλ, συμμετέχοντας στην ελληνική ημέρα που διοργανώθηκε με στόχο την προώθηση ελληνικών προϊόντων στη νοτιοκορεατική αγορά. Η εταιρεία αξιοποίησε την ευκαιρία για να παρουσιάσει την πλούσια γκάμα ελληνικού κονσερβοποιημένου φρούτου σε Κορεάτες καταναλωτές, εισαγωγείς και επαγγελματίες του χώρου, επιδιώκοντας να συστήσει στη δυναμικά αναπτυσσόμενη αγορά της Ασίας τις αυθεντικές γεύσεις της ελληνικής παραγωγής.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Γιάννης Μυλωνάς, στέλεχος του τμήματος πωλήσεων, η εκδήλωση προσέλκυσε σημαντικό αριθμό επισκεπτών από διαφορετικά επαγγελματικά πεδία, δημιουργώντας ένα ζωντανό περιβάλλον επαφών. Αναφερόμενος στην πορεία του δεκάμηνου του 2025, έκανε λόγο για μια χρονιά πιο δύσκολη από την περσινή, καθώς η περιορισμένη παραγωγή ροδάκινου και βερίκοκου λόγω έντονων καιρικών φαινομένων επηρέασε συνολικά τον κλάδο της πρώτης ύλης. Παρ’ όλα αυτά, χάρη στα σταθερά αποθέματα, η Kronos κατάφερε να διατηρήσει τα συμβόλαιά της χωρίς αναταράξεις. Για το 2026, η εταιρεία διατηρεί συγκρατημένη αισιοδοξία, με την προσδοκία ότι η νέα παραγωγική περίοδος θα κινηθεί καλύτερα.
Η γυάλινη συσκευασία κερδίζει την Ασία
Σύμφωνα με τον ίδιο, η κατανάλωση κονσερβοποιημένων φρούτων στην Ευρώπη παραμένει ισχυρή, αν και όχι στο επίπεδο παλαιότερων ετών. Η Kronos εξάγει το 100% του συνόλου της παραγωγής της, σε περισσότερες από 90 χώρες, με την Ευρώπη να αποτελεί την ισχυρή αγορά της. Η Ασία χαρακτηρίζεται ως περιοχή με σημαντικές αναδυόμενες προοπτικές. Η εταιρεία στοχεύει να τοποθετηθεί πιο δυναμικά στην ασιατική αγορά όπου οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε υγιεινά και premium προϊόντα. Η γυάλινη συσκευασία θεωρείται ότι θα έχει ιδιαίτερη απήχηση.Υπενθυμίζεται ότι το 70-80% των εξαγωγών της Kronos ΑΕ αφορά σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ του εξωτερικού, ενώ η εταιρεία διατηρεί ενεργή παρουσία και στο κανάλι Ho.Re.Ca. Η προϊοντική της γκάμα περιλαμβάνει κονσερβοποιημένα ροδάκινα, αχλάδια, βερίκοκα, φρουτοσαλάτες, πουρέδες και προϊόντα σε aseptic και γυάλινες συσκευασίες.
Πηγή: Φωτεινή Αποστόλου-Foodreporter














