Με επιταχυνόμενους ρυθμούς αυξάνεται η κατανάλωση κοτόπουλου στην Ελλάδα, όπως ανέφερε ο γενικός διευθυντής του ΑΠΣΙ Πίν-δος, Λάζαρος Τσακανίκας, στη σχετική εκδήλω-ση παρουσίασης οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας. Τη στιγμή που η μέση άνοδος όγκου πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση εκτι-μάται στο 2,1%, στην Ελλάδα, η αύξηση κατανάλωσης υπολογίζεται μεταξύ 3,5% και 4%, κάτι που οφείλεται αφενός στις διατροφικές συνήθειες του Έλληνα, που «αγκαλιάζει» ολο-ένα και περισσότερο το κοτόπουλο, αφετέρου στην αύξηση της τιμής του βόειου κρέατος. 
Ο κ. Τσακανίκας πρόσθεσε και τον παράγοντα ευρείας αναψηλάφισης της κατηγορίας με φιλεταρισμένους, μαριναρισμένους και προψημένους κωδικούς, που φέρνουν ολοένα και περισσότερη ποικιλία στον καταναλωτή, ο οποίος αγοράζει ολόκληρα νωπά κοτόπουλα από διαφορετικά κανάλια. Από όπου και αν αγοράζει κοτοσκευάσματα -που είναι διαθέσιμα σε περισσότερα κανάλια, σε μορφή επώνυμου προϊόντος, το σημαντικό φαίνεται ότι είναι πως η συνολική ποσότητα εγχώριας κατανάλωσης αυξάνεται.
Ο κ. Τσακανίκας εκτίμησε ότι το κοτόπουλο επωφελείται σε πωλήσεις και από την άνοδο της τιμής του αιγοπρόβειου κρέατος, ως πρώτη εναλλακτική επιλογή -και παρά το γεγονός ότι την τελευταία διετία έχει παρατηρηθεί αύξηση της κατανάλωσης αιγοπρόβειου. Ωστόσο, η πανώλη των αιγοπροβάτων μείωσε την απόλυτη τιμή διαθέσιμων ζώων και η έλλειψη κρέατος ώθησε έντονα ανοδικά την τιμή, τάση που αναμένεται να συνεχιστεί



                                    








