Τρίτη, 2 Σεπτεμβρίου, 2025
spot_img
spot_img
spot_img

“Τo γάλα του Μοριά”: τα σχέδια για παραγωγή γάλακτος & γιαουρτιού


Σε φάση επαναλανσαρίσματος του συνόλου, σχεδόν, των προϊόντων του βρίσκεται αυτό το διάστημα “To γάλα του Μοριά”, η γκάμα του οποίου αναμένεται να εμπλουτισθεί σύντομα με ένα τουλάχιστον ειδικού τύπου και καινοτόμο κωδικό.
Ο λόγος για το γάλα Α2, που σε σύγκριση με το συμβατικό, περιέχει πρωτεϊνη βήτα-κα-ζεϊνη Α1, όχι όμως και την βήτα-καζεϊνη Α2, η οποία προκαλεί πεπτικές ενοχλήσεις σε
ουκ ολίγους καταναλωτές. Όπως δηλώνει o Λευτέρης Αντωνάκος, Πρόεδρος του Συνεταιρισμού ΑγελαδοτρόφωνΑνατολικής Πελοποννήσου, ο οποίος βρίσκεται πίσω από το brand, η πρώτη ύλη θα προέρχεται από αγελάδες της φυλής Χολστάιν που θα έχουν υποστεί την κατάλληλη γενετική βελτίωση.
ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙ & ΕΠΙΔΟΡΠΙΑ Α2
Το νέο προϊόν θα κάνει την εμφάνισή του στην αγορά μέσα στον επόμενο χρόνο – σε σαφώς μικρότερες ποσότητες σε σύγκριση με το φρέσκο αγελαδινο γάλα που αποτελεί αυτή τη στιγμή τον πλέον ταχυκίνητο κωδικό του brand. O κ. Αντωνάκος μάλιστα δεν αποκλείει, εκτός από γάλα, να παραχθούν επίσης γιαούρτι και επιδόρπια τα οποία θα φέρουν
τον ίδιο ισχυρισμό.
ΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ
“Είναι ένα μοναδικό προϊόν, όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα για το οποίο θεωρούμε
ότι υπάρχει κοινό”, αναφέρει ο συνομιλητής μας, προσθέτοντας ότι το γάλα A2 δεν απο-
κλείεται να αποτελέσει και το όχημα για την είσοδο της μάρκας στα μεγάλα super market
στο Λεκανοπέδιο Αττικής.
Αυτή τη στιγμή “Το Γάλα του Μοριά” μετράει περισσότερους από 15 κωδικούς και, σύμ-
φωνα με τον κ. Αντωνάκο, έχει παρουσία σε όλες τις αλυσίδες που δραστηριοποιούνται
στην Ανατολική Πελοπόννησo και σε πολλά σημεία μικρής λιανικής, στην Ύδρα και στον
Πόρο, καθώς και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης στην Αθήνα.

Σε ετήσια βάση ο συνεταιρισμός, που εδρεύει στο Κεφαλάρι Άργους, διαχειρίζεται περί
τους 2.500 τόνους αγελαδινό γάλα, 150 τόνους κατσικίσιο και 50 τόνους πρόβειο. “Συ-
νεργαζόμαστε στενά με τους κτηνοτρόφους της περιοχής και τους στηρίζουμε τόσο με
τις τιμές, όσο και με τεχνική βοήθεια για να ακολουθούν τα πλέον σύγχρονα πρότυπα της αγελαδοτροφίας”, υπογραμμίζει ο κ.Αντωνάκος.
Για την ώρα τουλάχιστον, προσθέτει, δεν υπάρχουν σχέδια για επέκταση του brand
στο κομμάτι των τυροκομικών καθώς, εκτός των άλλων, πρόκειται – όπως σημειώνει – για μια προϊόντική κατηγορία με μεγαλύτερους χρόνους αποπληρωμής από την πλευρά των αγοραστών.
Πέρα από τις ανανεωμένες συσκευασίες, το rebranding που υλοποιείται αυτό το διάστη-
μα περιλαμβάνει και ανανέωση του εμπορι-κού σήματος που μετρούσε ήδη 13 χρόνια
παρουσίας στην αγορά.

Σε επενδυτικό επίπεδο, οι παρεμβάσεις του συνεταιρισμού επικεντρώνονται κυρίως
στον εκσυγχρονισμό των αγελαδοτροφικών εκμεταλλεύσεων των συνεργαζόμενων παραγωγών καθώς και στην αύξηση κάθε χρόνο της ταχύτητας παστερίωσης.
Σε ετήσια βάση ο τζίρος του brand κινείται πέριξ των €6 εκατ. δίχως σημαντικές διαφοροποιήσεις τα τελευταία χρόνια και, σύμφωνα με τον κ. Αντωνάκο, σε αυτά τα επίπεδα αναμένεται να διαμορφωθεί και φέτος.

Πηγή: Fnb Daily

Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ