Πέμπτη, 10 Ιουλίου, 2025
spot_img
spot_img
spot_img

Η νέα γενιά δίνει ώθηση στην αγορά αλκοόλ

spot_img
spot_img

– Στροφή προς την premium κατανάλωση παρά τις οικονομικές πιέσεις
Σε μια περίοδο που η παγκόσμια αγορά αλκοολούχων ποτών δοκιμάζεται από τον υψηλό πληθωρισμό και τη συνεχιζόμενη τάση για εγκράτεια, η Gen-Z εμφα-νίζεται ως αναπάντεχος μοχλός ανάκαμψης. Σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση του IWSR, η γενιά των νέων ενήλικων καταναλωτών επανακάμπτει δυναμικά, αναζωογονώντας το ενδιαφέρον για spirits και premium μπύρες, με έμφαση στη διαφοροποίηση και την εμπειρία. Ειδικότερα, η ετήσια έρευνα Bevtrac του IWSR αποτυπώνει μια αξιοσημείωτη αύξηση της κατανάλωσης αλκοόλ μεταξύ των ατό-μων ηλικίας 21-26, με τη συμμετοχή της Gen-Z να αγγίζει το 73% τον Μάρτιο του 2025, από 66% μόλις δύο χρόνια πριν. Η αύξηση αυτή είναι ακόμη πιο έντονη σε αγορές-κλειδιά: στις ΗΠΑ, από 46% σε 70%, και στην Αυστραλία από 61% σε 83%.

Παρά τις οικονομικές πιέσεις, η Gen Z επενδύει στην κοινωνική εμπειρία, κάτι που αποτυπώνεται στην ενισχυμένη παρουσία της σε χώρους εστίασης και μπαρ. Στον παγκόσμιο χάρτη, η Ινδία και η Βραζιλία ξεχωρίζουν ως ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές. Στην Ινδία, οι εύποροι Millennials και η ανερχόμενη Gen-Z ενισχύουν την premium κατανάλωση, ενώ στη Βραζιλία οι πωλήσεις premium μπύρας σημείωσαν άνοδο 14% το 2024. Ταυτόχρονα, η Γαλλία και η Ισπανία καταγράφουν μετατόπιση προς πιο προσιτές αλλά ποιοτικές επιλογές, όπως οι premium μπύρες. Παρόλο που οι παγκόσμιες συνθήκες παραμένουν αβέβαιες – ιδίως στη Βόρεια Αμερική λόγω πολιτικής αστάθειας – η σταδιακή ενίσχυση της εμπιστοσύνης σε επιλεγμένες αγο-ρές και η ανανεωμένη στάση της Gen Z διαμορφώνουν ένα νέο σκηνικό

Διαβάστε τα νέα μας στις ειδήσεις της Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ