Κορυφαίοι εκπρόσωποι από όλη την αλυσίδα αξίας των προϊόντων θα συναντηθούν στο City of Arts and Sciences στη Βαλένθια στις 5 και 6 Νοεμβρίου για το Fruitnet Citrus Congress. Η εκδήλωση συγκεντρώνει βασικούς παράγοντες από την Ισπανία και τη διεθνή επιχείρηση εσπεριδοειδών για να μιλήσουν για το πώς να αυξηθεί η κατανάλωση και να γίνει η κατηγορία πιο κερδοφόρα.
Η διήμερη εκδήλωση (μονοήμερη διάσκεψη συν εκδρομές μελέτης) προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες και ένα εξαιρετικό φόρουμ δικτύωσης για την επιχείρηση εσπεριδοειδών. Διαθέτει ένα ζωντανό μείγμα από παρουσιάσεις, συζητήσεις σε πάνελ και συνεντεύξεις – και άφθονο χρόνο για δικτύωση και επαγγελματικές συναντήσεις.
Το πρόγραμμα του συνεδρίου χωρίζεται σε δύο στάδια διερευνώντας διαφορετικά ζητήματα που επηρεάζουν την παγκόσμια επιχείρηση εσπεριδοειδών: Το Headline Stage εξετάζει νέους τρόπους για την εμπορία εσπεριδοειδών, ενώ το Sustainability Stage εστιάζει στη μετασυλλεκτική, την καινοτομία στις ποικιλίες και την πιστοποίηση.
Το πρόγραμμα Headline Stage ξεκινά με μια βαθιά βουτιά στις βασικές τάσεις κατανάλωσης από τον ειδικό σε δεδομένα μάρκετινγκ Kantar και τον Desmond Jas του κορυφαίου Ολλανδού εισαγωγέα Olympic Fruit, ακολουθούμενο από ανάλυση από το πάνελ λιανικής μας, συμπεριλαμβανομένου του Stephan Weist του γερμανικού λιανοπωλητή Rewe και της Maria Wieloch της Σουηδίας ICA Gruppen.
Στη συνέχεια, το πρόγραμμα στρέφεται στον τρόπο πιο αποτελεσματικής εμπορίας εσπεριδοειδών. Η Nele Moorthamers, επικεφαλής μάρκετινγκ της Zespri για την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική και η Shelly Vorster, διευθύντρια μάρκετινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αβοκάντο παρέχουν μελέτες περιπτώσεων σχετικά με τη δύναμη της επιτυχούς χρήσης των μηνυμάτων για την υγεία και τη διατροφή. ενώ η μάρκα και δημιουργική διευθύντρια της SanLucar Nuria Pizán και η Marijke Appel, υπεύθυνη στρατηγικής επικοινωνίας EMEA της κορυφαίας μάρκας μούρων Driscoll’s, δίνουν μια άποψη από ειδικούς για το πώς να δημιουργήσετε μια παγκόσμια επωνυμία προϊόντων.
Ο Carlo Magni της Νέας Ζηλανδίας, ο ειδικός μάρκετινγκ προϊόντων Forward Insights & Strategy εξηγεί πώς η αισθητηριακή έρευνα καταναλωτών μπορεί να βοηθήσει τις εταιρείες παραγωγής να λάβουν καλύτερες αποφάσεις για την ανάπτυξη ποικιλιών και τη δημιουργία επωνυμίας.
Το πρόγραμμα Headline Stage ολοκληρώνεται με μια εις βάθος συζήτηση για το μέλλον των ισπανικών εσπεριδοειδών. Ο σύμβουλος Paco Borrás, ο Miguel Abril της Anecoop είναι μεταξύ των ειδικών που θα συζητήσουν τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι Ισπανοί παραγωγοί.
Στο στάδιο της βιωσιμότητας, αντιμετωπίζουμε περισσότερα θέματα που προσανατολίζονται στην παραγωγή. Η ομάδα των ειδικών μας μετά τη συγκομιδή των Decco, Citrosol και AgroFresh είναι σε ετοιμότητα για να συζητήσει μερικές από τις νέες τεχνολογίες που συμβάλλουν στη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων κέρδους, στην ελαχιστοποίηση των απωλειών και στη βελτίωση της βιωσιμότητας των εσπεριδοειδών. Ακούμε επίσης από τις startups Apeel και AgroSustain για το τι φέρνουν στην αγορά επιστρώσεων και ο Salvador Martínez της Obeikan δίνει την άποψή του για το πώς η σωστή συσκευασία μπορεί να βοηθήσει τους προμηθευτές να ξεχωρίζουν από το πλήθος.
Σε μια συνεδρία για την καινοτομία στις ποικιλίες, ο José Cuenca της Avasa και ο Sven Thomas της Jaguar Fresh Fruit σκιαγραφούν πώς οι γενετικές βελτιώσεις παράγουν ποικιλίες εσπεριδοειδών με καλύτερη απόδοση, πιο προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Η τελευταία συνεδρία του Σταδίου Αειφορίας αντιμετωπίζει ένα ζήτημα που επηρεάζει όλους τους προμηθευτές: την πιστοποίηση και τη συμμόρφωση. Υπάρχουν πάρα πολλά συστήματα πιστοποίησης στον κλάδο και αυτό επιβαρύνει μεγάλο κόστος και χρόνο στους παραγωγούς. Ο Jim Jefcoate από την εταιρεία συμβούλων Food Experts και η Enja Matthee της Farmable δείχνουν πώς είναι δυνατόν να μειωθεί η πολυπλοκότητα της συμμόρφωσης και της βιωσιμότητας στις αλυσίδες εφοδιασμού φρέσκων τροφίμων.
Η Δεύτερη Ημέρα του Συνεδρίου Fruitnet Citrus στις 6 Νοεμβρίου 2024 έχει μια σειρά από επιλογές εκδρομών μελέτης, συμπεριλαμβανομένων επισκέψεων με ξεναγό σε χώρους παραγωγής και συσκευασιών, σαφάρι λιανικής πώλησης με τα πόδια, καθώς και περιήγηση στο Todolí Citrus Foundation, όπου οι επισκέπτες μπορούν να δουν περισσότερα από 400 ποικιλίες εσπεριδοειδών από όλο τον κόσμο σε ένα αγρόκτημα 3 εκταρίων. Οι θέσεις είναι περιορισμένες, γι’ αυτό συνιστάται στους συνέδρους να κάνουν κράτηση έγκαιρα για να αποφύγουν την απογοήτευση.
Το Fruitnet Citrus Congress πραγματοποιείται στην πόλη Τεχνών και Επιστημών της Βαλένθια, ένα από τα πιο εντυπωσιακά σύγχρονα αρχιτεκτονικά συγκροτήματα στην Ισπανία.
Δείτε ολόκληρη την ατζέντα εδώ .
Εγγραφείτε τώρα για να επωφεληθείτε από την τιμή νωρίς που προσφέρει έκπτωση 20 τοις εκατό στην τυπική τιμή για μεμονωμένες και ομαδικές κρατήσεις. Αυτό είναι διαθέσιμο μέχρι τις 5 Σεπτεμβρίου.