Δευτέρα, 25 Οκτωβρίου, 2021

Νέες υπηρεσίες αγρότες και καταστήματα από τον e-ΕΦΚΑ

Αναλυτικά, σύμφωνα με τον e-ΕΦΚΑ, οι υπηρεσίες προς τους αγρότες είναι οι εξής:

1) Ψηφιακή απονομή σύνταξη ΑΤΛΑΣ. Δείχνοντας έμπρακτα το σεβασμό και αναγνωρίζοντας τη μεγάλη σημασία του πρωτογενούς τομέα και κυρίως των ανθρώπων που τον υπηρετούν στην παραγωγική και αναπτυξιακή δραστηριότητα της χώρας, αυτοματοποιήθηκε η πολύμηνη και δαιδαλώδης διαδικασία απονομής σύνταξης για τους ασφαλισμένους του τ. ΟΓΑ και μετατράπηκε σε μία απλή ολιγόλεπτη ηλεκτρονική συναλλαγή.

Οι δικαιούχοι υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους με τη χρήση των κωδικών TAXIS. Σε αγρότες με συμπληρωμένο το 67ο έτος και ασφάλιση στον τ. ΟΓΑ, καθώς και σε συζύγους και τέκνα αποβιώσαντος συνταξιούχου, αντλούνται αυτόματα τα αναγκαία δικαιολογητικά, εκδίδεται άμεσα η συνταξιοδοτική απόφαση και κοινοποιείται στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που έχει δηλωθεί.

2) Επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας κύριας ασφάλισης, επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχών, από 1/1/2021. Μέσω αυτής της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, οι αγρότες και οι υπόλοιποι ελεύθεροι επαγγελματίες μπορούν να επιλέξουν αυτόματα την ασφαλιστική τους κατηγορία κάθε χρόνο χωρίς επίσκεψη στα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ. Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που δεν αλλάξουν την ασφαλιστική τους κατηγορία, παραμένει ενεργή η κατηγορία του προηγούμενου έτους.

3) Έναρξη/Μεταβολή/Λήξη ασφάλισης μη μισθωτών. Μέσα στον περασμένο Μάρτιο, ολοκληρώθηκε το σύνολο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που αφορούν την έναρξη/μεταβολή/λήξη ασφάλισης όλων των ασφαλισμένων μη μισθωτών.

Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική ηλεκτρονική υπηρεσία που αντικαθιστά μία επίπονη και άκρως γραφειοκρατική διαδικασία, που υποχρέωνε τους ασφαλισμένους σε αλλεπάλληλες επισκέψεις είτε των ίδιων είτε των λογιστών τους στις οργανικές μονάδες του φορέα και προκαλούσε μεγάλες καθυστερήσεις.

4) Ασφαλιστική ικανότητα. Κάθε μη μισθωτός, μέσω αυτής της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, μπορεί να ελέγξει σε πραγματικό χρόνο το δικαίωμα πρόσβασης στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη (πάροχοι υγείας, φαρμακεία, συμβεβλημένοι γιατροί με τον ΕΟΠΥΥ, κτλ).

5) Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας έμμεσου μέλους και απογραφή στο μητρώο του e-ΕΦΚΑ. Η υπηρεσία αυτή παρέχει τη δυνατότητα της διαδικτυακής απογραφής έμμεσου μέλους, σύνδεσής του με τον άμεσα ασφαλισμένο και αυτόματης ενημέρωσης του μητρώου ασφαλισμένων.

Ως άμεσο αποτέλεσμα η χορηγηθείσα στο άμεσο μέλος ασφαλιστική ικανότητα χορηγείται και στο έμμεσο μέλος.

6) Αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας. H υπηρεσία αυτή επιτρέπει σε φυσικά και νομικά πρόσωπα, μεταξύ αυτών και στους αγρότες ασφαλισμένους, την αυτόματη λήψη αποδεικτικού ασφαλιστικής ενημερότητας, χωρίς περαιτέρω γραφειοκρατικές διαδικασίες και αναμονή.

Πάνω από 562.698 φυσικά (μισθωτοί και μη μισθωτοί) και νομικά πρόσωπα αξιοποίησαν την εν λόγω ηλεκτρονική υπηρεσία το δίμηνο Μαΐου-Ιουνίου 2021.

7) Βεβαίωση εισφορών για φορολογική χρήση. Η υπηρεσία αυτή παρέχει τη δυνατότητα της άμεσης χορήγησης της εν λόγω βεβαίωσης για φορολογική χρήση τρέχοντος φορολογικού έτους χωρίς καμία αναμονή και ανάγκη αυτοπρόσωπης παρουσίας.

8) Βεβαίωση απογραφής. Η υπηρεσία απευθύνεται σε όλους τους ασφαλισμένους που έχουν ήδη καταχωρηθεί στο μητρώο του e-ΕΦΚΑ (αγρότες/μη μισθωτοί, μισθωτοί, έμμεσα ασφαλισμένοι) και μπορούν να λάβουν άμεσα την εν λόγω βεβαίωση, αποφεύγοντας την προσέλευση και το συνωστισμό στις οργανικές μονάδες του.

9) Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ). Μέσα από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) παρέχεται μία σειρά από συναλλαγές, όπως πιστοποίηση οφειλετών, ηλεκτρονική ενημέρωση οφειλετών, πίνακας χρεών οφειλέτη, ηλεκτρονική καρτέλα οφειλέτη, υπολογισμός δόσεων ρύθμισης και φυσικά ρύθμιση οφειλών.

10) Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης/κλείσιμο ραντεβού. Για όσες συναλλαγές δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά, παρέχεται η δυνατότητα του προγραμματισμού ραντεβού στα φυσικά υποκαταστήματα του φορέα. Το κλείσιμο του ραντεβού γίνεται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά, προσφέροντας στους ασφαλισμένους καλύτερη εξυπηρέτηση, καθώς αποφεύγουν πολύωρες αναμονές και συνωστισμό στις μονάδες του e-ΕΦΚΑ.

Οι συναλλασσόμενοι με απλά βήματα επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού.

Τα ηλεκτρονικά ραντεβού ξεπέρασαν τις 565.000 από τον Σεπτέμβριο του 2020, απαλλάσσοντας τους πολίτες από άσκοπη αναμονή, μετακινήσεις καθυστερήσεις και ταλαιπωρία.

Μάλιστα, η επιτυχία των ηλεκτρονικών ραντεβού τον καιρό της πανδημίας προκάλεσε και τη μονιμοποίηση του μέτρου, αλλά και τη διεύρυνση του χρονικού ορίζοντα κλεισίματος των ραντεβού από 2 εβδομάδες, που είναι σήμερα, σε 5.

Με αυτόν τον τρόπο, οι πολίτες μπορούν να αξιοποιήσουν καλύτερα την υπηρεσία και να έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα διαθέσιμα ραντεβού σε ημέρες και ώρες που τους εξυπηρετούν.

11) Έναρξη λειτουργίας της υπηρεσίας myEFKAlive/ – Σταδιακή επέκτασή της

Στο πλαίσιο του ψηφιακού του μετασχηματισμού, ο e-ΕΦΚΑ από τις 19/7/2021, ενεργοποιεί τις νέες τεχνολογίες και θέτει σε λειτουργία τη νέα ηλεκτρονική του υπηρεσία «myEFKAlive». Πρόκειται για τη δυνατότητα της εξ αποστάσεως επικοινωνίας του πολίτη, μέσω βιντεοκλήσης, με υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ, που δημιουργεί ένα νέο εναλλακτικό κανάλι εξυπηρέτησης. Διευκολύνεται ο κάτοικος των ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών της πατρίδας μας, αλλά και συμπολίτες μας με αναπηρία, προκειμένου να εξυπηρετηθούν ψηφιακά από το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ για μία σειρά από υπηρεσίες. Κύριος στόχος της νέας υπηρεσίας του φορέα είναι να έχουν πρόσβαση τα άτομα που δεν μπορούν να έχουν διά ζώσης επαφή με το φορέα και οι κάτοικοι απομακρυσμένων περιοχών.

Πρακτικά, οι ασφαλισμένοι που επιθυμούν να εκδώσουν ένα πιστοποιητικό δεν θα χρειάζεται να επισκέπτονται τις κατά τόπους υπηρεσίες και να περιμένουν για ώρες στα γκισέ. Θα συνδέονται στην ειδική πλατφόρμα, μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή τους και θα πραγματοποιούν τηλεδιάσκεψη με έναν υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ, ο οποίος, αφού πραγματοποιήσει τον προβλεπόμενο έλεγχο στοιχείων, θα τους προωθεί, μέσω e-mail, το πιστοποιητικό που έχουν αιτηθεί.

Έναρξη λειτουργίας νέων Τοπικών Διευθύνσεων του e-ΕΦΚΑ στη Δράμα, στη Θεσσαλονίκη, στο Κιλκίς, στην Πτολεμαΐδα, στο Αλιβέρι, στην Αμαλιάδα, στον Άγιο Στέφανο (Αθήνα), στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη (Αθήνα), στη Λέσβο, στη Χίο και στην Κάλυμνο

 Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ έχοντας θέσει ως άμεση προτεραιότητα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, συνταξιούχων και εργοδοτών, την ταχύτερη διεκπεραίωση των υποθέσεων τους και την επιτάχυνση της έκδοσης συνταξιοδοτικών αιτημάτων, προχωρεί στη σύσταση νέων Τοπικών Διευθύνσεων με την κατάργηση των παλαιών δομών και ενσωμάτωσή τους στις νέες Τοπικές. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται ενιαίος τρόπος λειτουργίας των Υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ, καλύτερη οργάνωση και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού με χρήση όλων των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων καθώς και σημαντική εξοικονόμηση πόρων μέσω της μείωσης των λειτουργικών εξόδων.

Στο πλαίσιο της καλύτερης οργάνωσης και απλούστευσης των διαδικασιών, η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ  ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας από την Τρίτη, 20Ιουλίου 2021,  των νέων Τοπικών Διευθύνσεων του  e-ΕΦΚΑ ως ακολούθως:

  1. της  Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Δράμας, με έδρα τη  Δράμα (οδός Αγαμέμνονος 2, ΤΚ 66132, Δράμα). Στην  εν λόγω οργανική μονάδα θα εξυπηρετείται το σύνολο των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ εντός των ορίων της Περιφερειακής  Ενότητας Δράμας. Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τοπική Διεύθυνση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (td.dramas@efka.gov.gr) ή μέσω των τηλεφωνικών γραμμών (2521028581-2521028580).
  2. της  Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Β΄ Θεσσαλονίκης, με έδρα τη Θεσσαλονίκη (οδός Πολυτεχνείου 1, ΤΚ  54626, Θεσσαλονίκη). Στην  εν λόγω οργανική μονάδα θα εξυπηρετείται το σύνολο των ασφαλισμένων του e- ΕΦΚΑ εντός των ορίων του 2ου Δημοτικού Διαμερίσματος του Δήμου Θεσσαλονίκης και του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης της Περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης. Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τοπική Διεύθυνση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (td.bthes@efka.gov.gr; ) ή μέσω των τηλεφωνικών γραμμών (2310597767- 2310522560).
  3. της  Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Κιλκίς, με έδρα το Κιλκίς (οδός Γιαλαμίδη 1, ΤΚ 61100, Κιλκίς) και του αποκεντρωμένου Τμήματος Κοινωνικής Ασφάλισης Αξιούπολης (οδός Σκρα –Ραβινέ 2,  ΤΚ 61400, Αξιούπολη). Στην  εν λόγω οργανική μονάδα θα εξυπηρετείται το σύνολο των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ εντός των ορίων της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς. Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τοπική Διεύθυνση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (td.kilkis@efka.gov.gr) ή μέσω της τηλεφωνικής γραμμής (2341077111) και με το αποκεντρωμένο τμήμα μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (apoktm.axioup@efka.gov.gr ) ή μέσω της τηλεφωνικής γραμμής (2343032256).
  • της  Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Β΄ Κοζάνης, με έδρα την Πτολεμαΐδα (οδός Διοικητήριο, περιοχή Αγροκηπίου, ΤΚ 50200, Πτολεμαΐδα).  Στην  εν λόγω οργανική μονάδα θα εξυπηρετείται το σύνολο των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ εντός των ορίων του Δήμου Εορδαίας της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης. Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τοπική Διεύθυνση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (td.bkoz@efka.gov.gr; ) ή μέσω των τηλεφωνικών γραμμών (2461055900-2461055903).
  •  της  Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Γ΄ Εύβοιας, με έδρα το Αλιβέρι (οδός ΠΛ.Μ. ΖΩΝΤΟΥ, ΤΚ 34500, Αλιβέρι), του Αποκεντρωμένου Τμήματος Α΄ Κοινωνικής Ασφάλισης Κύμης (οδός  Κύμη, ΤΚ 34003, Κύμη)  και του αποκεντρωμένου Τμήματος Β΄ Κοινωνικής Ασφάλισης Καρύστου (οδός Κάρυστος, ΤΚ 34001, Κάρυστος).  Στην  εν λόγω οργανική μονάδα θα εξυπηρετείται το σύνολο των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ εντός των ορίων των Δήμων Κύμης-Αλιβερίου, Ερέτριας, Καρύστου και Σκύρου της Περιφερειακής ενότητας Εύβοιας. Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τοπική Διεύθυνση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (td.ceuvoias@efka.gov.gr; ) ή μέσω των τηλεφωνικών γραμμών (2223025266-2223022225-2223024315) και με το αποκεντρωμένο τμήμα Α΄ Κοινωνικής Ασφάλισης Κύμης μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (apoktm.kymi@efka.gov.gr) ή μέσω της τηλεφωνικής γραμμής (2222022173) και με το αποκεντρωμένο τμήμα Β΄ Κοινωνικής Ασφάλισης Καρύστου μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (apoktm.kar@efka.gov.gr) ή μέσω της τηλεφωνικής γραμμής (2224022226).
  • της  Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Β΄ Ηλείας, με έδρα την Αμαλιάδα (οδός Ιπποκράτους & Ερμού, Τ.Κ.27200). Στην  εν λόγω οργανική μονάδα θα εξυπηρετείται το σύνολο των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ εντός των ορίων των Δήμων Ήλιδας,  Πηνειού και Ανδραβίδας-Κυλλήνης της Περιφερειακής ενότητας Ηλείας. Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τοπική Διεύθυνση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (td.bileias@efka.gov.gr; ) ή μέσω των τηλεφωνικών γραμμών (2622027181-2622028582).
  • της  Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Β΄ Ανατολικής Αττικής, με έδρα τον Άγιο Στέφανο (οδός Τραπεζούντος 39, ΤΚ 14565, Αθήνα).  Στην  εν λόγω οργανική μονάδα θα εξυπηρετείται το σύνολο των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ εντός των ορίων των Δήμων  Διονύσου, Ωρωπού και της Δημοτικής ενότητας Βαρνάβα του Δήμου Μαραθώνος της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής. Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τοπική Διεύθυνση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (td.banattik@efka.gov.gr) ή μέσω της τηλεφωνικής γραμμής (210-8144232).

8) της   Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Ε΄ Πειραιώς, με έδρα τον Άγιο Ιωάννη Ρέντη (οδός Θεμιστοκλέους 9 & Νάξου ΤΚ 18233, Άγιος Ιωάννης Ρέντης).  Στην  εν λόγω οργανική μονάδα θα εξυπηρετείται το σύνολο των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ εντός των ορίων του Δήμου Νίκαιας-Αγίου Ιωάννη Ρέντη της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιώς. Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τοπική Διεύθυνση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (td.epireas@efka.gov.gr) ή μέσω των τηλεφωνικών γραμμών: (2105610466-2104918118).

9) της   Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Λέσβου, με έδρα τη Μυτιλήνη (οδός Πλατεία Μαρτύρων, ΤΚ 81100, Μυτιλήνη) και του αποκεντρωμένου Τμήματος Κοινωνικής Ασφάλισης Λήμνου με έδρα τη Μύρινα (οδός Μητροπόλεως 8,  ΤΚ 81400, Μύρινα). Στην  εν λόγω οργανική μονάδα θα εξυπηρετείται το σύνολο των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ εντός των ορίων της Περιφερειακής Ενότητας Λέσβου και της Περιφερειακής Ενότητας Λήμνου. Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τοπική Διεύθυνση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (td.lesvos@efka.gov.gr) ή μέσω των τηλεφωνικών γραμμών (2251041722- 2251041666) και με το αποκεντρωμένο τμήμα μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (apoktm.myr@efka.gov.gr) ή μέσω των τηλεφωνικών γραμμών (2254023134-2254022287).

10) της  Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Χίου, με έδρα τη Χίο (οδός Λετσαίνης 1,  ΤΚ 82131, Χίος). Στην  εν λόγω οργανική μονάδα θα εξυπηρετείται το σύνολο των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ εντός των ορίων της Περιφερειακής Ενότητας Χίου. Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τοπική Διεύθυνση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (td.chios@efka.gov.gr) ή μέσω των τηλεφωνικών γραμμών ( 2271044463-2271044465).

11) της  Τοπικής Διεύθυνσης e-ΕΦΚΑ Β΄ Δωδεκανήσου, με έδρα την Κάλυμνο (οδός Ενορία Αναστάσεως, ΤΚ 85200, Κάλυμνος) και του αποκεντρωμένου Τμήματος Κοινωνικής Ασφάλισης Λέρου, με έδρα τη Λέρο (οδός Λακκί, ΤΚ 85400, Λέρος). Στην  εν λόγω οργανική μονάδα θα εξυπηρετείται το σύνολο των ασφαλισμένων του e- ΕΦΚΑ εντός των ορίων της Περιφερειακής Ενότητας Καλύμνου. Οι ασφαλισμένοι μπορούν να επικοινωνούν με την Τοπική Διεύθυνση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (td.bdodek@efka.gov.gr; ) ή μέσω των τηλεφωνικών γραμμών (2243028686-2243050894) και με το αποκεντρωμένο τμήμα μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (apoktm.leros@efka.gov.gr; ) ή μέσω των τηλεφωνικών γραμμών (2247026141-2247022220).

                                                                                 

Από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -
- Διαφήμιση -

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ