Mε επιστολή της η ανεξάρτητη αρχή ζητά από τους επαγγελματίες να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για τη συμπλήρωση στοιχείων στην πλατφόρμα myDATA.
Συγκεκριμένα στην επιστολή που σε αρκετούς έφθασε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τους μεσημέρι της περασμένης Κυριακής αναφέρονται μεταξύ άλλων τα εξής:
«Το myDATA είναι η πλατφόρμα, στην οποία διαβιβάζεται το σύνολο των παραστατικών (τιμολόγια και αποδείξεις) των επιχειρήσεων. Από την 1η Οκτωβρίου ξεκινάει η υποχρεωτική διαβίβαση στο myDATA όλων των παραστατικών εσόδων για τις επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με διπλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 50.000 € και για τις επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με απλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 100.000 €, ενώ από 1.11.2021 διαβιβάζουν υποχρεωτικά τα παραστατικά εσόδων τους όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις.
Για να διαβιβάζετε τα τιμολόγιά σας, στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, φροντίσαμε να διευκολύνουμε όλους εσάς, που δεν έχετε επιλέξει πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης ή δεν έχετε στη διάθεσή σας σύστημα ψηφιακής έκδοσης και διαβίβασης παραστατικών στο myDATA. Έτσι, δημιουργήσαμε την εφαρμογή timologio. Μέσα από το timologio (timologio.aade.gov.gr), το οποίο σας παρέχεται δωρεάν, μπορείτε να εκδίδετε ψηφιακά τα παραστατικά σας».
Ενδιαφέρον έχει για το πως λειτουργεί το timologio: Μέσω της εφαρμογής αυτής, ακολουθώντας ορισμένα απλά βήματα, μπορούν οι επαγγελματίες ή οι επιχειρήσεις να διαμορφώσουν το προφίλ τους, να συνθέσουν το πελατολόγιό τους, να οργανώσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τιμολογούν και να εκδώσουν και να αποθηκεύσουν σε μορφή pdf τα κάθε είδους παραστατικά της (τιμολόγια, αποδείξεις κλπ).
Με την έκδοση των παραστατικών μέσα από το «timologio», η εφαρμογή αποστέλλει ταυτόχρονα και αυτόματα τη σύνοψη κάθε συναλλαγής στο δικό σας myDATA (έσοδα) και στο myDATA της επιχείρησης – πελάτη σας (έξοδα)».